Gå til innhold

Bruk av angelsounds. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter inn fra 1. tri. 11 u på vei. Hvor fant dere hjertelyden og hvor tidlig var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg den :) Første gang jeg hørte "toget" var jeg 9+3. Det var helt nede ved skambenet.

Skrevet

Oki, mulig jeg er litt grønn nå, men er ikke det din egen puls i lysken da?

Testet nemlig på mannen og fant akkurat samme lyden :P

Skjønner svært lite.

Skrevet

Jeg kjøpte også den, men denne gang prøvde jeg den ikke før i uke 11 tror jeg (kanskje før). Da hørte jeg den til slutt, men hun her ligger bak morkaka, så har generelt kjent mindre spark og liv i fht førstemann som var en turner utn like:P

Men ikke la apparatet skremme deg hvis du ikke hører den (galopperende lyd), for leger vil ofte ikke høre etter hjertelyden før uke 16-17 da det ofte er veldig vanskelig å høre.

Uanz er det langt nede ved skambeinet man hører det ja:)

Skrevet

takk for svar:) skal puste ut. Legge den fra meg tror jeg!

Skrevet

Jo en kan høre sin egen også, men du hører fort forskjel på din egen puls og babyens. Babyens er jo nesten dobbelt så fort som din egen. Her ligger den på 150-156. Det er garantert ikke min hehehe =)

Skrevet

Er nok for tidlig å høre noe for min egen del tenker jeg!

Skrevet

Tror nok du kan slappe av ja :) Er nok ikke alle som kan finne den så tidlig. Er mange faktorer som spiller inn. Hvordan babyen ligger til, hvor morkaken er plassert og om en selv er tynn eller tykk er noen.

Skrevet

Jeg har også kjøpt den, men jeg hører kun min egen forskjellige steder der nede, men er kanskje for tidlig her også? 12+1.

Skrevet

jeg har også angelsound. hører ingenting når jeg ligger på rygg, men ligger jeg på siden, litt mer mot mage enn mot rygg, sånn at livmoren "faller" litt frem, hører jeg hjertet med en gang !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...