Gå til innhold

Hei alle dere nygravide jenter:)

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting jeg.... Har ikke testet positivt enda men er er veldig sikker på at jeg tester positivt om et par dager, for det kjennes veldig sånn ut. Har hatt IVF og er 4 uker på mandag.

Merker jeg har kjempe vondt i puppene, løper på do i et sett. vannvittig trøtt, og har så smått begynt å få sure oppstøt i gjen slik som jeg hadde forige gang jeg var gravid. (Har det aldri ellers.)

I tillegg nå så har jeg mye vondt i magen. MYE stikkinger og mensværk. Får vondt vær gang jeg skal reise meg opp å gå litt. det stikker så jeg kjenner det stråler ned i lårene og i underlivet. Er det normalt?

Beklager alle skrivefeilene. (Har dysleksi, så håper ikke noen blir sure pga skrivefeilene)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142812490-hei-alle-dere-nygravide-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til deg også :-)

Håper virkelig du "treffer" denne gang. Mye lykke til med det!

Stakkar, du trenger ikke beklage deg. Nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet, fordi jeg hater egentlig skrivefeil. *graver meg ned*

men som sagt, myyyyyye lykke til! :-) håper vi ser deg snart her!

Hei Gurine

Jeg hadde det helt likt. Begynte med sure oppstøt 1uke før ikm, 3-4 dager før mens kom "smertene" og stikkinga, ja helt ned i lysken på den ene siden bare. Jeg kjennte igjen med en gang at dette var graviditet :o)

Håper for din del.... krysser fingra & lykke til.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...