Gå til innhold

Gravidgløden alle snakker om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er ikke det egentlig et glinsende grønnskjær på grunn av kvalme? Nei, det må være en falsk gravidglød...

Jeg gleder meg virkelig til den ekte gravidgløden kommer! Der ansiktet stråler av glede, energien kommer tilbake, magen ikke bare ser kvapsete, men gravid ut!

Ha en god kveld alle sammen, med eller uten grønne tryner! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gloedes det lite, du... Har faatt ILLE med kviser i hele trynet og har i saafall en roedspettete, irritert gloed...

Gliser mye da! Er i lykkerus og smiler hele tiden til alt og alle. Haaper det veier opp mot det andre!

Skrevet

Gløden har ikke akkurat løpt ned døra her heller nei...

Kviser i hele trynet ut av en annen dimensjon til tider, blanda med en likbleik/lysegrønn farge i det dratte trynet mitt som ser ut som har mangla søvn og behandling de siste 2 årene... :P

gleder meg til slutten av svangerskapet der vannet kommer og man får den feite ekle fødenesa i tillegg!! ;) hehe...... :)

Men verdt det med tanken på den vakre belønningen vi får etterpå i en babyversjon da! <3

Skrevet

Jeg føyer meg inn i kvisegjengen.

BarniHodetOGiMagen♥! og Turltemora, Knerten & Derten<3 vet dere hva dere bærer i magen?

Jeg har to gutter fra før og hadde da virkelig "gravidgløden" i huden. Ingen urenheter, glatt og fin hud, og håret var skinnende og fint. Nå bærer jeg en jente. Til om meg under puperteten hadde jeg mindre kviser enn nå! Håret er heller ikke noe å skryte av, det er glansløst, matt, flatt og minner lite om den skinnende "hårmanken" jeg hadde i mine tidligere graviditeter.

• 2 uker senere...
Skrevet

sies det ikke at jenten stjeler mors skjønnhet? det stemmer no i mitt tilfelle. Skal ha jente og er kvisete og får ganske fort fett hår, må vaske det hvertfall annenhver dag ellers ser det ikke ut! føler det er fettete dagen etter eg har vasket det også! :P

Skrevet

Hahahaha :) Herlig tråd!

Födenese??? hihi

Nei du, föler ikke jeg glöder så mye jeg heller...

Gått rundt i flere måneder og värt deprimert, värt lite ute, lite i bevegelse og hatt angst. Så det, i tillegg til min vanlige blå/grönn/hvite vinterhudfarge og mörke ringer under öynene, har jeg vel ikke akkurat värt en fryd for öyet... hehe

Men nå kjens det som det har snudd litt psykisk her, og jeg er på vei opp igjen! Og ingenting er så herlig som det!

Så nå håper jeg at jeg snart glöder litt mer, etter noen ganger i svömmehallen og solariet og generellt mer livslyst! :)

Skrevet

Mange som sier at jeg passer veldig godt til og være gravid, og at jeg stråler, dette seg jeg litt selv også, til tross av at jeg har slitt med mye sterke smerter og dårlige perioder, det gir meg en skikkelig boost å få høre hvertfall!

Sliter litt med uren hud, men det er jaggu overkommelig når man har ventet på dette barnet i så mange år ;o)

Skrevet

Tror ikke jeg har den gravidgløden.. Jobber på en skikkelig brun pub hvor det nesten ikke er lys engang, alle gjestene våre er fylliker med ølbriller på som altid mener jeg er den vakreste i verden, men nå, på bare 2 uker er det 3 stk som har kommentert hvor sliten jeg liksom ser ut! (de vet ikke jeg er gravid da, ellers hadde de vel ikke turt å si noe sånn) hehe..

Skrevet

nå er jeg i uke 25 snart uke 26, den gravidgløden tror ikke jeg kommer i mitt tilfelle.... har blitt for lite tid til "egenpleie" og holde vekten-har vært så trett og sliten så gått opp masse kg, føler meg som en julegris...

var på treningen i dag første gang på flere mnd føltes det som, ikke lett å trene med den magen altså! sorry klaging men, gravidglød what the f is that. men, glad da skal ha barn HURRA!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

I første svangerskap glødet jeg etterhvert, ja! Kvisene ble etter ca 3 måneder erstattet med verdens fineste hud! ;o) Magen var fin, og ellers var jeg slank og la ikke på meg et gram utenom magen. Jeg følte meg så fin! For en gangs skyld var mage gøy å ha.

Nå vil ikke kvisene bort! Prøver alt! Endelig blir ikke håret fett bare jeg ser på det. Men synes jeg ikke er fin nå, bare stor og klumpete. Ser sliten ut også. Så absolutt INGEN glød!!! He he..

Skrevet

Bringebærmamma 160611:

Jeg baerer en gutt i magen, saa jeg foelger hvertfall ikke ditt moenster, er jeg redd. Det gaar da ikke over etter hvert som ukene gaar heller!

Men,jo, beloenninga er absolutt verdt det da!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...