Gå til innhold

Små pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om vi som har små pupper får enda mindre pupper når vi slutter å amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine ble ikke akkuratt mindre bare helt tomme inni hehe =P så di var samme str bare det var ikke innmat i dem lenger ;) hehe

men det er jo alt fra person til person =)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

ei venninne av meg gikk opp 2 bh str etter amming, så det er ikke alle som får små bryst igjen. Selv gikk jeg opp en bh str etter sist svangerskap, ammet riktignok ikke, men produserte melk i godt over 5 månder etterpå, enda jeg prøvde å stoppe det. Brystene gikk aldri ned til normalen igjen hos meg heller, gått opp enda en str nå, men håper de går ned igjen denne gangen.

Skrevet

hei!

mine ble mindre, gikk fra b - cup til a - cup. alle behåene som jeg brukte før jeg var gravid var plutselig for store, det var en meget snodig opplevelse!

Skrevet

Har riktig nok ikke små pupper selv (C/D-cup til vanlig) men mine gikk tilbake til samme størrelse jeg hadde før jeg ble gravid - intet mer intet mindre! Har mange venninner (hvorav en god del med a og b-cup før graviditeten som sier det samme og som er glad de kan gå i vanlige bh'er igjen - de samme som de hadde fra før! Kun ei som opplevde at de var blitt mindre - og hun innrømte det at de var kanskje ikke mindre men at de kjentes mindre fast! Så vet ikke helt jeg... Ingen jeg kjenner eller har snakket med synes det hvertfall!

Skrevet

Mine ble litt større etter at jeg sluttet å amme, men ikke noe som gjorde utslag i større størrelse på bhen!

Skrevet

desverre;(( :))) men ja mine ble også mindre,veninna mi gikk ned TO størrelser ;( hehehe trist når vi ikke har så mye og gå på;O))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...