Gå til innhold

Føler meg som verdens verste menneske!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble lagt inn 1januar med akutt blindtarmbetennelse, da fant de ut at jeg var 4-5 uker på vei. Jeg fikk sjokk! Har en liten gutt på 10mnd allerede og føler meg IKKE klar for å få enda en! Vil ha kroppen min tilbake, kansje litt tid til å få ting litt mer på plass og en fast jobb før jeg vurderer enda en!

Ting ble ikke lettere da jeg fikk en telefon fra kirurgen som sa at han ble nødt til å sette meg på antobiotika intravenøs for infeksjonen hadde smittet over på tarmen osv. Jeg har også vært hos tannlegen og blitt tatt rønken av opptil flere ganger da jeg har to tenner som må rotfylles. Vet at det er stor fy-fy med begge deler spesielt i første trimester og kirurgen sa det mer eller mindre stod mellom å fikse meg eller barnet. Jeg visste ikke jeg var gravid før jeg tok rønken og jeg kjenner at angsten for å få et barn som har en mangel/feil er utrolig stor.

Jeg synes ikke jeg er noe god mor, dette hører også med i denne sammenhengen, jeg skulle så utrolig gjerne vert en av de som tok ting på strak arm, som hadde sett på dette livet som en berikelse uansett og som klarte å tenke posetivt, men jeg er redd jeg er svak og en dårlig person, Frykten for å få et barn med missdannelse er så stor at jeg nå skal til legen for å få det fjernet. Jeg vil så gjerne bli en god mor for den lille gutten jeg allerede har og det tror jeg ikke jeg klarer med å ha enda en på vei i den situasjonen jeg er i nå...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...