Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig satt inn egg, og går på utrogestankapsler.

Det er 3. gang jeg har satt inn egg, så jeg er forsåvidt vant til å ta sånne kapslerd nå.

Jeg lurer likevel på om noen vet hvor lang tid det max bør gå mellom hver gang man setter inn utrogestankapslene? Jeg tar jo 2 av gangen, hver 8.time for å få dem jevnt fordelt utover døgnet.

Men av og til går ikke dagen som planlagt! Man sover kanskje et par timer lenger i helgen, man er ikke i nærheten av en do når kapslene skal settes inn, eller plutselig har tiden fløyet og man glemte å sette dem inn i rett tid.

Noen ganger går det 2 timer "over tiden", og jeg tenker at shit, nå går det galt!

Hva tror dere utrogestanbrukere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det gjør noe at man ikke er helt etter klokka. Mener de skal virke i ganske mange timer. Du kan jo spørre Lindenberg på Spørg lægen.

Skrevet

Hei

Jeg satte mobilen min på gjentatte alarm kl 10, 16 og 22. Det har fungert veldig bra. Nå er jeg i nedtrappings perioden fordi er over uke 12, 12+2 i dag.

Lykke til

Skrevet

Nå har jeg spurt Svend, og han svarer "nej det betyder ikke noget". Bra.

Han har litt av en jobb med å svare på de enorme mengdene spørsmål som kommer inn iløpet av et døgn!

Så deilig at du har kommet så langt Andy69, hvor mange kapsler og hvor lenge tar du utrogestan etter uke 12?

Skrevet

Nå leste jeg klokkeslettene dine én gang til, og ser at du har tatt hver 6. time om dagen og så latt det gå 12 timer om natten uten. Når det har gått bra, så behøver iallefall ikke jeg være redd, som tar med 8 timers mellomrom hele døgnet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...