Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jada, så heldig er jeg! Forstår ikke hvorfor jeg har fått de, har ikke treg mage eller noe, spiser fiberrik mat osv, null problem med avføring, og likevel! Der er de, og vonde som pokker, har kommet over natta rett og slett, og ble fort veldig store :-( Noen som har tips om hva som hjelper? Skal ringe legen min, men får først time neste uke, og det er noe smertefullt å ha.
camnat Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg kan bare si at jeg vet hvordan du har det. Jeg fikk i natt og fikk ikke sove. Har 5 uker til termin om 2 dager og når jeg ventet 4 mann hadde jeg samme problem. Måtte på legevakten og "operere" vekk hemoridene, men så snart jeg kom hjem så var det kommet en ny. Opererte 2 ganger og når det viste seg og bli en 3 gang sa legen nei men ville heller vurdere å igangsette fødselen viss det ikke ble bedre. For det er press fra ungen som gjør at de kommer, hjelper ikke om du har god mage og avføring. Noen av oss er bare så "heldige". Men det jeg kan anbefale er kjøle/fryse-element for å kjøle ned. (høres litt rart ut) xylocain 5% for å bedøve området litt. Det var dette jeg brukte da jeg ikke fikk operere den 3 gang og til slutt forsvant den heldigvis. Men nå vet jeg ikke. Har fått samme greiene i natt og jeg vet at jeg ikke kommer til å operere vekk noe for det er så VONDT!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 auda :-/ hørtes ikke godt ut nei! Fikk noe etter prematur fødsel nr 2 i 09, de forsvant heldigvis av seg selv veldig fort.. Får prøve xylocain 5% i morgen, er veldig ubehgelig å ligge med slike smerter når man prøver å sove. Men virker som om de er noe mindre nå enn de var i dag tidelig, så får håpe det stemmer
Knerten's mamma <3 Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Huff stakkar deg!...har hørt at potetmel noen ganger daglig skal hjelpe! Det skal visstnok tørke de inn. Kanskje det hjelper? Lykke til!
solsikkå Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 samme her. Har hatt av og på i noen mnd nå. Har 5,5 uker til termin ca og jeg har prøvd xylocain creme også, men uten noen suksess. Det som derimot fungerte /fungerer bedre er potetmel(..!) Ja du leste rett... For å holde det tørt og friksjonsfritt nedi /baki der !
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 takk for tips får kjøpe begge deler i morgen
Snøfnugg75 Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Du kan få greier uten resept på apoteket... Ville heller ha prøvd det enn potetmjøl
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 ja, skal på apoteket og forhøre meg i morgen, men får kjøpe med potetmel som siste utvei
solsikkå Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 hahaha, det der reseptfrie middelet e visst ikkje noe så fungere fekk eg beskjed om. Ei venninne som også hadde hemorider under graviditeten hadde prøvd det ut, uten virkning. Men ikkje kimsa av potetmelet altså! ;D
Sani86 Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Hei hei. Har fått selv hemoroider i uke 34. Gikk da til apoteket og kjøpte kremen for gravide. Må si at den har hjulpet meg... Hadde skikkelig svar kul, som gjorde vondt når jeg gikk og satt. Nå ett par uker senere er den borte nesten helt...
Nr.2 <3*FØDEKLAR Skrevet 21. januar 2011 #11 Skrevet 21. januar 2011 Virker som vi reagerer ulikt på ting. Noen hjelper det på, andre ikke.. Et gammelt kjerringråd som hjalp ei venninne av meg iallefall, sett rompa ned i en balje med rødvin. Varm rødvin opp til fingervarmt, så er det klart. En flaske holder :-)
LiteNurk Skrevet 21. januar 2011 #12 Skrevet 21. januar 2011 He he... "Skal vi kose oss med en flaske rødvin ikveld, kjære...?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå