Ettervinterkommervår Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Flere som meg? Har hatt et svangerskap fra "down under", med alt omtrent man kan få av plager siden første stund. Kvalme, oppkast, sengeliggende i ukesvis, kraftig bekkenløsning, ekstrem halsbrann, slimhinner som ikke fungerer som gir meg pusteproblemer, ryggproblemer, omgangssyke, influensa, bronkitt, bristete ribbein, you name it... har helt sikkert glemt noe også! I tillegg har jeg vært fulltidsstudent (nødt til å ta eksamen pga økonomi), fulltids hjemmeværende med en veldig aktiv (og herlig!) gutt som nå er 20 mnd. Har vært en kamp som har vært kjempet fra minutt til minutt, og jeg har vært så fortvilet at jeg innimellom har lurt på om jeg virkelig kom til å klare og komme meg gjennom dette. Og nå nærmer det seg ENDELIG!!! 9 dager til termin i dag, og selvom jeg har gått over 13 og 11 dager tidligere så begynner jeg å se lyset i tunnelen! Fy søren det er godt å vite at jeg snart er ferdig med dette marerittet. Har vært på to behandlinger med modningsakupunktur, og skal få noen igangsettingsnåler på mandag -- håper de gjør susen. Det er uansett ikke veldig lenge til...
<3 duracellkanin <3 Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 huff da selv har jeg ikke hatt en brøkdel av de plagene.. men er alikevel drittlei jeg også!! kan knapt nok vente til han gutten her kommer ut!! men som sagt så har jeg vel egentlig ikke lov til å klage.. har enda 15 dager til termin, men HÅPER virkelig at han kommer snart!!! krysser fingre og tær for at vi får babyene våre snart Lykke til!!! <3
camnat Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er dritt lei jeg også. Har 39 dager til termin og jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut desse dagene. Er helt på gråten og har aldri vært sånn før. Venter nr 5 så jeg har vært igjennom en del svangeskap men har aldri vært så lei som nå. Jeg har halsbrann, hemorider, nå har jeg fått bihulebetennelse ja jeg er bare oppgitt og vil bare ha denne gutten ut. Lykke til til dere begge to som bare har 9 dager og 15 dager igjen. Skulle ønske jeg var kommet like langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå