Gå til innhold

noen her som sliter med hårvekst i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hake, overleppe, halsen og andre steder der damer ikke skal ha hår? bikinilinje er mer en tykk stripe enn linje.... jeg er ikke diag. PCO/PCOS, er ikke overvektig men har lange sykluser 6-8 uker og dette med hår. har et barn, ble gravid på egenhånd og ikke under noen kurer med hormoner..men hva gjør dere med ansikts håret? jeg napper og vokser, smører med hårstopp krem fra vita (dette hjelper ikke mye), hårene kommer bare etter få dager og noen ganger tror jeg at skjegget mitt vokser raskere enn mannen mitt sitt. jeg må styre med voksing/napping nesten hver dag. det er slitsomt, men ellers synes hårene og de er svarte!æsj!føler meg så stygg pga dette, selv og jeg ofte hører at jeg er ei pen jente. er ganske fortvilet og dette går på selvtillitten løs.....noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mer ansiktshår etter jeg sluttet på p-pillen. Har heller ikke fått diagnose PCOS og er ikke overvektig. Ser det spesielt på haken, det er ganske mye hår, men lyse. Litt mørkere på overleppe, men ikke så ille at jeg har fjernet det. Til nå har jeg bare nappet vekk det verste og håper at det vil bedre seg. Sliter også med mye uren hud og spesielt kviser på ryggen. Tenker jeg skal ta en blodprøven hos legen neste gang og sjekke om det er noe galt med hormonbalansen. Det må jo være for mye testosteron eller noe vi sliter med? Når det gjelder hårfjerning andre steder på kroppen, så synes jeg voksing er best. Da tar det lenger tid før det vokser ut igjen og synes det blir mindre hår etterhvert også. Pleier å vokse bikinilinjen og synes det fungerer greit. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...