Gå til innhold

Hodet festet allerede, og er annengangs og bare 30+6 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å vite at mini vet hvilke vei hun skal ut i verden ;)

Jeg ba jordmor sjekke på kontroll i dag, for bekkenet mitt har vært sååå bra de siste 4-5 dagene!! Og jammen ble hun også overrasket, mente det var tidlig og uvanlig for 2.gangs.

Har det noe å si i forhold til fødsel før termin?

Uansett så er det utrolig godt med ett bekken som endelig er på mitt lag, og kanskje skal være sånn helt til fødselen :)) Fantastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at bekkenet ditt har stabilisert seg :o)

Når det gjelder fødsel ift at at hodet har festet seg, så spiller det ingen trille. Man kan fortsatt få barnet før, til og etter termin uavhenge av om hodet er festet eller ei.

Skrevet

Godt å vite at hun ligger rett veien :)

Her snur hun seg hele tiden, plutselig kjennes det ut som hun ligger på tvers helt nederst i magen og skyter rygg utover, det stikker og presser noe voldsomt på nedre del av magen. Men har også begynt å få litt spark øverst i magen så da håper jeg hun forstår etterhvert at det er den veien vi vil ha henne :) Blir nr 4 her så jeg håper jo at hun fester seg denne også :)

Nr 2 festet seg veldig tidlig til meg også, han kom 11 dager før termin. Men vet ikke om det har noe sammenheng

Skrevet

Nei, det var det jeg trodde, at det ikke har noe å si. Men det helt greit, jeg er overlykkelig pga bekkenet jeg :))

Virker som denne jenta er akkurat som bestilt ;))

Håper jenta di også fester seg da, 2 blå og 2 rosa :) Det er greit å vite hvor man har de hen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...