Gå til innhold

Desse "hvor mange dager igjen"-trådane

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ikkje meininga å vere surpomp altså.. men er ikkje det ganske tullete?

Det er jo berre dei med planlagt ks som veit det....

Kor mange dagar igjen, to eller ti? Meiningslaust ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, teller jo ned til hvor mange dager det er til termin da :-) og alle har jo en termin :-) er rart med det, men når man venter på noe så er det kjekt å telle ned... jeg har alltid gjort det med alt. da jeg gikk på skolen så krysset jeg av for hver dag som gikk og telte ned til sommeren... eller til noe annet kjekt som skjedde... det er jo ikke noe poeng, det er jo sant, men kjekt likavel :-)

Skrevet

Vi teller ned til termin da, ikke til fødsel. Ingen kan vite om de føder 3 uker før eller 2 uker etter termin liksom. Men man teller jo likevel ned til termin fordi det er den datoen man har å forholde seg til :)

Jeg synes iallefall det er veldig godt å se at det blir færre og færre dager, og se hvordan andre her inn ligger an i forhold til termin. Du MÅ jo ikke inn på de trådene hvis du synes de er unødvendige ;)

Skrevet

Neida, eg må absolutt ikkje inn på desse trådane:)

Dette med termin er jo så innmari omtrentlig, det er jo nesten ingen som føder til termin.

Eg berre synest det er litt komisk at ein skriv slike trådar kvar dag.

(I kveld skal eg heller legge kabal.. hehe)

Skrevet

Såååå enig med deg, Snøfnugg75! Om "Lillemy" har 12 eller 79 dager igjen, hvem bryr seg...

Sukk.

(Sorry, er litt sur. Er 12 dager over termin, og ganske lei...)

:P

Skrevet

ÅH HERREGUUUD, er så enig!! Er vel ingen som bryr seg om hvor mange dager det er til min termin!!! nei bruk det forumet her til noe mer fornuftig sier jeg bare! :)

Skrevet

jeg koser meg masse med nettopp disse trådene jeg ;)

er så koselig å følge med :)

og man blir jo spent når noen som pleier å svare i de trådene plutselig ikke gjør det.. :)

så jeg synes de er herlige!! :)

Skrevet

Helt enig med duracellkanin ;))

Skrevet

Jeg kom inn hit for første gang i januar 2005 og det har alltid vært disse trådene her, syns det er koselig jeg, og fint med nedtelling :) Litt tradisjon her på BIM liksom.

Skrevet

Absolutt en BIM-tradisjon jeg liker... Det er tross alt bare en tråd om dagen, man lar jo bare være å gå inn på dem... :-) Jeg liker å telle ned mot termin, jeg....

Skrevet

Helt enig duracellkanin =)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Det er sikkert en fin bim tradisjon=) men jeg og sikkert mangen flere som ikke bryr seg hvor mangen dager alle andre har igjen, og at telle sine dager kan være litt ned psykende ibland=)

så skjønner ikke hvorfor man ska skrive de var dag... men selfølgelig alle er ulike så det er jo sikkert veldigt mangen som syns det er intressant og gøy=) he he

Skrevet

Syns det er en koselig "tradisjon" her inne, følger da også med på de andre og gleder meg med dem :-)

Også til dere som har så mye mer fornuftig å gjøre får heller gjøre det, er plass til så mange tråder man bare ønsker her inne, og denne kommer absolutt til å vedvare! Og hvis dere har så mye mer viktige ting å diskutere så må dere bare gjøre det, men syns ikkje det er så mye mer liv her (på 3. tri) inne enn det må..

Skrevet

Har også lurt litt på det... Har aldri klikket inn på de trådene. Synes det blir litt masete med "hvor lenge igjen 16 januar?" "hvor lenge igjen 17 januar?", Hvor lenge igjen 18 januar?" osv osv.

Kan selv ikke vente til jeg nærmer meg termin og fødsel, men personlig blir jeg stressa av nedtellingen og synes det er bedre å leve i nuet. Sjekker så klart "min side" innimellom og da blir jeg overrasket hver gang over at det har gått så mange dager siden sist og at tiden flyr! Hadde jeg hatt fokuset og krysset i taket for hver dag som gikk hadde jeg nok syntes tiden gikk saktere og blitt smågal. Men det er meg da!

Vi er alle forskjellige og er det tradisjon på BIM med daglig nedtelling og folk koser seg med de trådene så er det jo hyggelig det :-)

Ha et fortsatt fint svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...