Jenta med gullklump i magen Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Har hele svangerskapet syns at babyen i magen har vert så rolig. Spessielt sisste ukene..har sjekket og alt er bra med baby. Men i dag så har det sparket og romstert i hele dag. Betyr det at baby er urolig eller ikke har det bra, eller er det et bra tegn??? noen som vet litt om dette?
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Er bra med mye aktivitet hadde det slik jeg også, han var utrolig rolig av seg før, kom noe aktivitet, men altid så lite, men siste 2 ukene har det vært full fres fra morgen til langt på dag!
Jenta med gullklump i magen Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Åh, det er bra. Var bare så utrolig uvant når nesten hele magen rista og bevega seg hele tiden nesten. hehe..
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Vet hva du mener selv ringte jeg jordmora mi, sikker på at han prøvde å si at noe var galt men neida, han har bare lagt seg tilså jeg kjenner og ser alt til og med hikkene hans ser jeg utenpå magen nå hehe, totalt uvandt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå