beloni med april 2012 spire;) Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Tenkte aldri over at det skulle ta tid og krefter før man ble gravid. Sluttet på p-pillen for 1 år siden, begynte prøvingen i august/ september i fjor. Hadde virkelig tro på det hadde klaffet denne gang. Fikk utrolig vonde pupper på mandag, fikk også et stikk i livmoren som var så vondt at jeg måtte brøle ut!! Testet i dag med cb som var negativ. IKM er søndag så jeg jo litt tidlig ute, men føler de aller fleste får antydning til strek noen dager før. Ser det er andre folk som har prøvd mye lenger enn meg, så jeg skal ikke klage. Men er så lei av å vente når vi er begge så utrolig klar for vårt første barn og sex blir bare "sex for vi må liksom":) Måtte bare få ut litt tanker, da er det godt å ha bim!
snuppo Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 slutta på p.pillen i september.....vet d e mange som prøva lenge, og at man må regn me litt prøving, skjønne godt man bli litt frustrert. og sjalu på de som blir gravide med en gang. prøver på mitt første barn jeg og,...er vel derfor man blir litt mer stressa og frustrert. men du skal se, pluselig er du gravid :-)
alltid en sliter Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Vett hvordan dere har det.. Jeg slutta på p-plasteret i oktober 2009 ble gravid etter 4 måneder,men det gikk jo selvfølgelig galt.. Etter det har vi ikke brukt noe,men det skjer ingenting. Det er snart 1 år siden jeg mistet,men blir liksom ikke gravid.. Det er en kjempe tolmodighets prøve.. Blir jo like skuffet hver gang tante rød kommer.. Det er som du sier Monibeloni... sex for vi må.. Det er nesten ikke for nytelsen lenger om jeg kan si det. Krysser armene for dere og meg at denne gangen klarer vi det!!!
Vi2+1?19 pp Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Det med sex for at man må har jeg faktisk merket litt i det siste.. Og det er ikke så veldig moro akkurat.. Så nå skal jeg (om jeg klarer) ikke ha sex fordi: "herregud vi er på dag 13!! du kan ikke være for trøtt nå?!!" men istedenfor bare fordi vi har lyst.
LilleKlompen Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Snuppo 5.pp Jeg går med litt samme tanker som deg virker det som. Prøver på vår første, og er i 5 pp nå selv. Det raser en del tanker gjennom hodet.. Og jeg vet ikke hvor mange ganger jeg "har vært sikker på at jeg ikke kan få barn"... Men en slik tankegang hjelper vel ikke på akkurat. Hadde jeg hatt en 100% garanti for at jeg kan og vil bli gravid, så hadde jeg ikke stressa så masse.. Men når en prøver på nr 1 så vet man aldri...
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Jeg slutta på pilla i oktober, så har ikke prøvd sååå lenge enda, men siden det er første, så virker 4 mnd som en hel evighet.. Hadde trodd det skulle klaffe med en gang, men var ikke så heldig! Og når man ikke har noen barn ifra før, så aner man jo ikke en gang om man kan bli gravid en gang. Føler det som LilleKlompen, hadde man bare visst 100% sikkert at det ikke var noe galt med "babymaskinen" så hadde det vært litt enklere, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå