Thalila Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Skjønner egentlig ikke så mye. Samboeren har sagt at han vil vente med å få barn til vi får oss hus, men de siste gangene vi har hatt samleie har han kommet inni meg! Han har ikke sagt noe om at han "vil" prøve å få barn enda, men regner med han har begynt å like tanken litt siden han selv velger å komme inn i meg nå =) Det kribbler i hele meg og håper at vi traff. Var tilfeldigvis i min fruktbare periode når han kom i meg så kan bare håpe. "Kjempe glaaa"
std Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 hehehe..høres kjent ut ;-) skummelt å ta steget og SI at man er klar, bedre å ta det litt som det kommer :-) ganske typisk mann vil jeg si, selv om det er mange som prater om det også! lykke til!!
Thalila Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Takk for det =) Ja de mannfolka er virkelig noe for seg selv ^^,
Herman sin mamma Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Så bra da! Her har jeg ønsket meg barn lenge, men gubben har ikke vært klar for det. Så for et par uker siden var jeg lei av å ikke vite noe. Så sa bare fra til han at jeg gjerne ville vite hva han hadde tenkt om fremtiden vår. Barn eller ikke barn. Bryllup eller ikke bryllup. Og da fikk jeg til svar at han kunne godt tenke seg å prøve å få barn nå. :-) Virket nesten som han ventet til jeg skulle spørre, i stedet for å ta det opp selv ;-)
std Skrevet 21. januar 2011 #5 Skrevet 21. januar 2011 Det er nok mange som ikke er så flinke til å ta opp sånne viktige ting ifh til å ta de store, viktige skrittene. Men jeg tenker at npr det flrst kommer så er det desto hyggeligere :-)
Herman sin mamma Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Ja, ikke sant! Her hos oss er det helt merkelig. Fra vi ble enige om at vi skulle prøve, så har vi begynt å snakke om navn, evt. bygge på huset hvis det skulle bli flere (går på pergo, med mulighet for tvillinger). Og ikke minst, kjærligheten blomstrer! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå