Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille, store, baby er 3 mnd nå, og 66 lang.. han holder på å vokse ut av bagen sin, og föler at jeg nesten stapper han oppi. Han klager ikke, og ligger som regel og sover når vi er ute å triller.. Men lurer på om jeg burde bytte til sportsdelen, slik at han slipper å ligge böyd med beina. Men samtidig er han så liten, og så föler jeg det er lunere med bag..

Har noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker sånn som deg. Jenta mi er 5 mnd og 72 cm. Ikke særlig med plass lenger, så vi må vel bytte snart. Men har drøyd det i det lengste fordi bagen virker lunere.

Skrevet

Jeg snakket med en fysioterapeut om dette og hun sa at det var bra for babyer å få bøyd hofta si når de ligger. Så lenge de ikke vil opp eller virker utilpass, så gjør det ikke noe om baggen blir litt trang. :)

Skrevet

Vi måtte bytte da lillegutt var 3 mnd gammel. Det føltes tidlig, men han har trivdes godt i sportsvogna hele veien. Jeg brukte dyne i bagdelen, men gikk over til vinterpose da jeg bytta, så da har han det like lunt der :) Det kommer kanskje litt an på vogna også. Jeg har Brio Happy, og den kan i hvert fall legges helt ned, og den har stor kalesje. Er kanskje noen sportsvogner som ikke har full liggestilling?

Skrevet

Jeg bytta fra bat til sportsdel så sent Han lå lenge med bøyde bein og trivdes godt i vogna si. Men når lillegutt var 7-8 måneder måtte jeg bytte siden det ikke var plass til voksiposen og baby i vogna.

Skrevet

hvis det går ann å legge rygge helt ned er det bare å bytte...

du kan jo gjøre det lunt og koselig å sportsdelen også :-)

Jeg tenker at det ikke er så særlig å ligge bøyd med bena, la han heller få litt plass i sportsdelen (hvis han kan ligge i den)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...