Gå til innhold

Hyppigere oppvåkninger ved samsoving??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg samsover med snuppa på 10 uker. Lurer på om hun våkner så ofte på natt (hver 2.-2,5.time) fordi jeg ligger så nært? Hm. Har veldig lyst å legge henne i egen seng, men er så praktisk med denne samsovinga :/

Hun lukter nok pupp, og vil kanskje ha oftere av den grunn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det. Hyppige oppvåkninger her også for tiden. Det hender det går 3-4 timer på første økt, men nå har det vært oftere 2-3 timer og oftere etter kl 03... Plutselig kan det være full oppvåkning der vi er våken et par timer- men veldig blid da;)

Litt slitsomt det her, masse fordeler med samsoving, men begynner å lure på om jeg skal prøve egen seng ( ikke eget rom nei!).

Blir jo så susete i hodet på dagtid og da orker man nok ikke like mye moro som hvis man hadde vært helt uthvilt.

Skrevet

Samsover med vesla enda jeg, 3 mnd gammel. Noen netter ligger hun i egen seng fra starten av, og blir heller værende inntil meg etter 1.amming. Hun er mest glad i mat natterstid nå for tiden, spiser veldig lite på dagtid. Men hun våkner ikke helt, er bare "våken nok" til å makke seg til puppen, suge tak og gi seg hen... hehe:) Men vi har hatt sykdom her i huset, vesla inkludert, så mest pga det at vi fortsatt ammer 2-3 ganger på natta. Men snart er det slutt på det:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...