Fluffy87 Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 hei. jeg leter etter en mikro flaske sterilisator som er liten! de fleste sterilisatorene er 28cm breue, men mikroen vår er bare 24! er det noen andre med liten micro som har finni ut av dette? vil helst ha til mikroen..
EgG Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Har du sjekket finn.no? Hvis ikke finnes det jo MANGE billige microer. Har sett flere til 399,- 499,- 599,-
Fluffy87 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 det er ikke mikroen jeg trenger.. den har jeg er sterilisatoren som må være liten så den får plass i microen!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg har sett en en eller annen plass...huff...hehe...men jeg vet ikke om den var mindre, eska var ganske stor. For øvrig så vil jeg bare tipse deg om at jeg har 7 flasker i bruk, og må dermed ha dem i to omganger i avent sin sterilisator..så jeg for min del skulle ønske den var større! Det følger med bruksanvisning og det skal visstnok være mulig å få plass til veldig mye på en og samme gang, men jeg får det aldeles ikke til å stemme...
Fluffy87 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 si ifra hvis du husker hvor du så den da det er uansett bedre å ta to turer i mikron enn mange i kjelen.. får ikke plass til så mange av gangen der..
MammaBrum Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Boots selger noen seriliatorposer fra Medela som er til å ha i mikroen. Har ikke prøvd dem, så dem bare da jeg var og kjøpte ammeinnlegg i dag. Tror det var fem poser som kunne brukes 10 ganger hver i pakka for en drøy hundrelapp. Gi gjerne rapport om hvordan det fungerer hvis du prøver - jeg ble nyskjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå