Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 26 uker og har lagt på meg 4,5 kilo de to siste ukene. det stod stille helt til uke 24.. Så fra nå av går det vel bare oppover :) det er bare et sunt tegn det mener jeg da, babyen vokser og jeg spiser og koser meg i svangerskapet.

Det er bare nå i svangerskapet vi kan kose oss og unnskylde oss for alt vi putter i munnen uansett! :)

er i uke 23 el 24 nå, la på meg 7 kg allerede i uke 14 el.noe, hadde da hatt 1 trim x 2 pga en abort så ble ex tungt. aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg nå. vet ikke om jeg tør å gå p vekten...;)men, tjihi alt er bra og i god form bortsett fra tretthet. jordmor sa at mange legger p seg mest i 1.trim men, at vekten jevner seg ut etterhvert:)

Annonse

Jeg er 24+2 idag, og har lagt på meg 4kg. Kommer nok endel mer etterhvert som jeg blir større og mindre aktiv. Forrige gang gikk jeg opp 16 kg, men da kom flere av de fort på slutten, og to uker etter fødsel hadde 14kg rast av av seg selv.. Så det går av seg selv når man ammer:)

Jeg har lagt på meg ca 5 kilo og er 21+3. Er det mye? Er første gang jeg er gravid og jeg vil virkelig ikke legge på meg 20 kilo feks, så prøver og spise sundt og drikke mye vann, men likevel kommer de.. hmf! Men er glad for å ha lillegutt i magen da <3

Jeg er i uke 14 og har gått ned 1 kg. Høres helt normalt ut HI! Det stabiliserer seg etterhvert. Sist jeg var gravid mener jeg at det var rundt den tiden jeg fikk et vekthopp før vektnåla stod stille igjen en god stund etterpå.

Jeg er 22+2, og har gått opp 7 kg. Jordmor sa det var akkurat passe :) jeg var/er slank fra før. Får nesten ikke rørt meg pga bekkenløsning, og har perioder med skikkelig ulvehunger, så er spent på hvor mye det blir til slutt. :)

14+1 og ingenting, i første sv.skap la jeg på meg 20 kg,i andre gikk jeg ned 16 kg og så langt i dette null forandring på vekta:) Har allerede begynt å kjenne at buksene er trange osv...men men:)

20 uker nå - gått opp 5 kg...med første hadde jeg gått opp 7 kg i denne perioden..mye å si hva vekten var når man ble gravid tror jeg.. Nr 1 var jeg 52 kg, og Nr 2 nå var jeg 55 kg...

totalt med første mann hadde jeg gått opp 27 kilo! ( ble blindtarmoperert og kunne ikke svømme/trene lenger...så fikk mye vann mot slutten) men innen 6 mnd uten slanking var jeg 52 kg igjen...håper jeg ikke får mye vann i dette svangerskapet...svetter mye da :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...