Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn er det her å enda jeg ikke er kvalm, men alikevel så smaker ikke maten som før og jeg synes det lukter anderledes... så det er veldig lite som frister eller smaker godt.

Eneste jeg synes er godt er frukt og yoghurt + de tingene jeg plutselig får lyst på hehe ;)

hei

jeg føler så med deg. dette er mitt 3 svangerskap og det er det jeg har slitt med kvalme hele dagen :( fikk afipram av legen (kvalmestillende) som tok de værste toppene i starten. Før sist helg kom oppkast x flere..og hele denne uken har jeg sliti med å finne på noe jeg har lyst på. siden ikke afipram har fungert, så har jeg forsøkt meg på postafen (reisesyk tbl 1/2 tbl) dette har fungert kjempe godt for meg, klart kvalmen kommer å går enda men ikke på samme måten og matlysten har kommet delvis tilbake Husk bare at du kan bli trøtt og sløv av tabletten så du ikke kjører bil etc...(står på pakken). ta den en stund på forhånd,.da har yoghurt vært godt og banan...kommer langt på d.e annen ting, rista brød med hvitost..og eplejuice (ev eplejuice med farris)

noe som har vært godt tidligere er varmt vann med buljong, ..ofte er man kvalm pga manngler salt..så dette er supert om en er ekstra salttrengt:P

jeg har selv vært sykemeldt 2 dager denne uken for å hente meg inn, f.o.m neste uke skal jobben tilrette legge så jeg slipper kveldsvakter en periode da jeg er så trøtt og kvalm på kveld..ser frem til å komme meg ut i frisk luft å fungere igjen.

god bedring til deg.<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...