Gå til innhold

Hei Jeg har i 2010 opplevd 1 SA og 1 MA. Har lest noen plasser at spotting tyder på at man har progresteronmangel og kan føre til at egget ikke fester seg ol... Jeg har hatt faste sykluser, men har siden sluttet på p piller for 2 år siden spott

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i 2010 opplevd 1 SA og 1 MA. Har lest noen plasser at spotting tyder på at man har progresteronmangel og kan føre til at egget ikke fester seg ol...

Jeg har hatt faste sykluser, men har siden sluttet på p piller for 2 år siden spottet 2-3 dager før mens. Jeg har bestandig tenkt at det var helt normalt. Leste også at refleksologi skal være bra for å få orden på syklusen samt gjøre det lettere å bli gravid. Noen som er her inne pga refleksologi?

Takker for svar:)

Fortsetter under...

Heisann. Jeg er en spotter og kunne spotte opptil 3-4 dager før ikm. Jeg fikk målt progesteron nivåen mitt, men dette var helt normalt. Jeg fikk beskjed om at når ikm nærmer seg er det kun slimhinnene som blir skjørere og derfor begynte jeg å blø.

Slo meg ikke helt til ro med det så jeg bestilte meg timer til akupunktør. Jeg hadde en lutealfase på 10 dager på det minste og hun klarte å forlenge den til 12 dager. Jeg ble gravid neste mnd, men jeg spottet selv om testen var positiv. Har også blødd hele svangerskapet og fått beskjed om at jeg har skjøre slimhinner.

Nå er jeg i min 28 uke og dette ser ut til å gå veien.

Du kan jo få målt progesteron nivået ditt. Og kanskje du også kan ha hjelp av akupunktør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...