Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er det min tur til å rope hurra!! Etter 5 år, 2 med intensiv prøving, 3 pergokurer og uttallige nedturer, har vi endelig lykkes!

I går, en dag over IKM måtte jeg bare ta en test, og den ble jammen positiv. Hadde mistet litt trua nå, siden det ikke hadde gått på de to første pergokurene, så har ikke stresset like mye som før. Hadde ingen symptomer heller, kun ømme pupper (men det får jeg jo også før mens) Tidligere har man jo innbildt seg mengder av symptomer, og når dagen det er reelt kommer, har man nesten ingen. Er det ikke typisk:) Eneste som har vært nytt denne mnd, er en følelse av "leamus" luftbobler som sprekker imagen liksom. Så føler meg overhode ikke gravid, og jeg tror det vil ta litt tid før det går ordentlig inn!

Snakket med gyn som jeg har fått god oppfølging av hele veien i dag, og de vil ha meg inn til en tidlig ul når jeg er i uke 8. Dette er jo fint å se fram til, og godt å blir fulgt opp! Så nå får jeg bare krysse fingrene i håp om at spiren klamrer seg fast!!

Lykke til alle håpefulle der ute, ikke gi opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig moro!!! :)

Gratulerer så mye!!! :)

Skrevet

Gratulerer så vanvittig masse, dette fortjente du :) Husker deg fra jeg vanket her inne.

Kos deg kjempe masse med graviditeten og den voksende magen :)

Skrevet

Ååå gratulere så mye !! Dette fortjente du ; )

Skrevet

Så utrolig hyggelig for deg. Nyt tiden :)

Skrevet

Hurra!!

Dette fortjente du og din mann virkelig:)

Gratulerer så masse og kos deg med den voksende magen :)

Skrevet

Gratulerer så mye prøvende....dette var MORRO lesing...!!

Kos deg masse med den voksende magen!! :-)

Skrevet

Gratulerer masse :-)

Skrevet

Supert, gratulerer masse, masse!!!! Prøvde selv i 5 år før det ble resultat, og da klamret til gjengjeld spiren seg fast med jernklo :-) Krysser fingre og tær for deg. Godt å få skikkelig oppfølging (fikk det selv), det er betryggende. Kos deg masse og pass godt på deg selv og lille spire :-)))

Skrevet

Tusen takk søte dere! Måtte kjøpe meg en digitaltest i dag, bare for å få stavet at jeg er gravid. På en måte føler jeg meg så rolig, mens på den andre siden har jeg tusen tanker som jeg ikke klarer og sortere! Men det kommer vel etterhver, og det blir litt mer reelt når en får hørt hjertelyden og magen vokser!

Selv om man har prøvd og ønsket dette så lenge, blir man jo sjokkert og tenker, er dette det rette, vil vi klare dette. Men det gjør man vel kanskje uansett....!?

Skrevet

Gratulerer så mye. Lykke til videre, dette fortjente du:)

Skrevet

Gratulerer så mye, dette var hyggelig lesing :-)

Hva er grunnen til at dere ikke har fått pergo tidligere egentlig? Tenker i og med dere har prøvd i 5 år...?

Skrevet

Gratulerer så mye, dette fortjente du virkelig!!

Skrevet

Gratulerer så masse :D kjenner jeg ble kjempe glad på dere vegne :)

Har begynt på div hjelpemiddler selv i dag, så nå går jeg å håper på at jeg snart der like heldig som deg....:)

Klem

Skrevet

Gratulerer masse!!

Dette var veldig fortjent!:) Føler meg som en novise med mine 19 pp når du kommer med deres 5 år :-p. Kos deg masse med spiren fremover og igjen dette var vel fortjent!!!

Skrevet

std: Vi har ikke fått pergo tidligere, da vi ikke har søkt hjelp før for et års tid siden. Har ikke stresset så mye med prøvingen før de siste par årene da vi skjønte det ikke skulle være så enkelt. Har i tillegg også prøvd og jobbe litt med vekta, så derfor ting har dratt ut litt. Men nå er all ventetid og skuffelser glemt:)

Lykke til alle prøvere!

Skrevet

Ja, da forstår jeg :-)

Vi har selv prøvd i nesten 2 år før vi ba om rådgivning og sjekk. Så utrolig flott at det var dette som skulle til for at dere skulle lykkes!!

Veldig glad på deres vegne, lykke til videre :-)

Skrevet

Så morsomt !! Gøy å lese at det fungerer til slutt ! :)

Gratulerer så masse prøvende !!

Håper alt går bra og at den lille spiren klorer seg fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...