Gå til innhold

Helt vanvittig!!! Bare 1 uke igjen på 2. trimester - hvor ble tiden av egentlig???

Anbefalte innlegg

Å jeg som egentlig har følt at det har gått litt sent!!! Har en dagbok fra Babyverden hjemme, som jeg begynte så flink å skrive litt i for hver uke...har gjort det med de to andre å - å det er koselig å lese gjennom nå i ettertid. Men denne gangen fra uke 18 til uke 25 har jeg ikke husket på å skrive noe som helst...det må jo være et tegn på at tida har flydd?

Hjelpes...MEN det er jo herlig da...jeg vokser og vokser og VOKSER!!! Selv om det så smått begynne å bli tungt med ulike ting, så nyter jeg...nyt, nyt og nyt! Dette er nok siste gangen...

Fortsetter under...

Ja tiden går kjempoe fort :) GLeder meg til å ta fatt på siste etappe, men er overhodet ikke lei :)

Vist dette er deres siste så må du bare nyte det, jeg håper jo på at vi skal få oss enda en :) Så håper på å få oppleve dette på nytt :)

Så herlig :)))

Jeg gleder meg til å entre 3 tri snart jeg også, er hakk i hælene på dere begge to, bare 103 dager igjen til termin og ligger vel ca 10-14 dager bak dere, Elias&EmmasMams og Carina :)

Jeg også prøver bare å nyte de gode dagene og skriver inn i dagboken fra babyverden nesten hver dag. På 1 uke har jeg gått opp 400 g (jippiiiiiii!) og magemålet gikk fra 100 cm forrige uke til 102 denne uken, så magen vokser veldig her ja og sparkene/bevegelsene blir bare kraftigere og kraftigere - det er så deilig :)

Blir nok vår siste også, har ei nydelig datter på 4 år fra før, men vi brukte over 2,5 år på å få til denne med flere graviditeter (4 stk) underveis som ikke endte så bra, og alderen tatt i betraktning, jeg blir ikke akkurat yngre, så vi stopper her når denne lille "knerten" har kommet til verden :)

Åhhhh, som jeg gleder meg til månedsskiftet april/mai ;)

Ha en strålende fin uke jenter :)

Stooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...