Gå til innhold

Rister på hodet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi på straks 4 mnd ligger å rister mye på hodet når hun ligger i senga/vogna og skal sove. Dette skjer som regel rett før hun sovner. Hun har enda litt problemer med å sovne av seg selv, må gjerne vugges eller få flaske for å sovne. Men hva er denne ristinga??? Flere som har slike tullebabyer?

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jepp, guttungen vår har vært slik lenge! Husker ikke når han begynte med det. Det ser ut som at han graver hull til hodet liksom.. :-) Han gjør det i vogna nå, for der sover han alltid på ryggen. Han har begynt å legge seg på siden når han ligger i senga.

Noen ville sikkert vært nervøse og tenkt at de har nakkeproblemer eller noe, men så lenge de virker fornøyde ellers så tror jeg bare de rett og slett leter etter en god sovestilling. Men kanskje noen har andre erfaringer?

Skrevet

Sånn har min gjort hele tiden. Alltid rett før hgan sovner. min tante som er psykolog sier dem gjør det for å vugge seg selv i søvn. akkurast som "mental"Pasienter sitter å vugger frem og tilbake for å roe seg ned ;)

Skrevet

Min på 10 uker gjør også det :) Kaster hodet frem og tilbake. Er ikke rart de mister håret bak der!

Lillenurketmitt : God teori om at de vugger seg i søvn ;-)

Skrevet

Jeg har vel ikke hørt om noen baby som IKKE gjør det der :-)

Skrevet

Jenta mi rister ikke på hodet, men hu vrikker på rompa i steden.. Og det går fort.. Litt morro å se på..:)

Gjør det samme når hun er i ferd med å våkne, så når jeg hører hun begynner å vrikke er det bare å stå opp for å blande flaske.. :)

Skrevet

Ha ha ha - LilleNurketMitt. Herlig sammenligning!

Men, min jente gjør dette også. Snur litt på hodet fram og tilbake før hun sovner.

:-) Nå ble jeg i godt humør. Mentalbabyene våre vugger seg i søvn.

Skrevet

Hehe, mentalbabyer:):)

Fint å høre at flere er slik, husker ikke at størstejenta gjorde dette. Begynner visst å bli litt tussete hønemor på mine eldre dager:D

Skrevet

Min på 8 mnd gjer det! Samboeren min og! Haha :P

Skrevet

Min sønn begynte med det når han var rundt fire mnd, jeg tenkte ikke noe over det da men det ble bare værre. Da han var 8 mnd fikk vi høre at han har kiss kidd og nå går vi til manuell terapaut hver 9 dag.

Men han hadde flere tegn: Litt flat på ene siden i bakhodet, sover som en omvendt banan, skurer bakhodet i underlaget, sover dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...