Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en gutt som har vært gjennom en forkjølelse, ørebetendelse og nå til slutt har det gått over til en veldig slimete og fæl hoste.

Er det noe jeg bør passe spesielt på? Han har god almenntilstand, ingen feber bare veldig ekkel hoste. Han får jo ikke ut det slimet han hoster opp, så blir liksom ikke kvitt det. Kan det utarte seg til noe mer farlig som lungebetendelse f.eks? Bør jeg holde han inne?

Uff, merkelig det her - når det kommer til eget barn blir jeg så usikker og vil bare det beste :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du burde snakke med fastlegen. Når de er så små som det der er det greit å ta en telefon for mye. Det finnes vel slimløsende for babyer som du kan få kanskje? Hvis slimet er veldig seigt ja. Ikke at jeg har greie på medisin for babyer altså.

God bedring til mini. Ta en telefon du. Jeg hadde gjort det :) Er ikke redd for å være hønemor deluxe ;)

Skrevet

Jenta mi har det akkurat likt! For ca to uker siden var jeg hos lege og jeg fikk ingen ting mot slimet. Beste var å amme sa han.

Skulle det behandles ble det opp til sykehuset og gjøre det, altså ingenting skulle gjøres hjemme med så små, var beskjeden jeg fikk.

Så lenge allmenntilstanden var bra så var det bare til å vente til det gikk over.

Som sakt to uker siden og ennå er hun ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...