gumo Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Er det bare nyere versjoner av samme setet?Jeg leter også etter tester av bilstoler for 0-18 kg, hvis noen vet hvor det er. Takk!
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Sånn jeg forstår det etter litt googling så kunne man kjøpe X1 rundt 2006 og x2 litt senere. På HTS sine sider har de bare produktomtale for X3 så da regner jeg med at X`ene bare er hvilken versjon det er, som du sier. Her er tester av stoler; http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/bilbarneseter_mai_2010 :-)
gumo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Tusen takk! Andre som har bilstoler å anbefale i den størrelsen?
kråkemamma Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 det er nyere versjoner av setet ja. x 3 fikk bedre testresultat enn x2 og skal være mye bedre å sitte i for barnet. vi har nettopp kjøpt x3 og er kjempefornøyd. småen sitter som en konge samtidig som han er godt fast. vi har en middels stor stasjonsvogn og det fungerer bra med plassen.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Ja, det er Isofix. Vi har kjøpt den vi også, men har fremdeles ikke tatt den i bruk.
gumo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2011 Men nå ser jeg at det i tillegg til Combi x3 er noe som heter Comfort x3 og Kid x3. Noen som vet forskjellen?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 x3 er nyest, der kan du regulere hodestøtten. combi kan brukes både fremover og bakover. kid tror jeg bare er bakover så da er vel comfort fremover. tror det står på hts sin side
gumo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2011 Tusen takk, det er er en jungel det der..! Nå begynner jeg å få litt oversikt:)
Som Natt & Dag Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Izi Kid = bakovervendt sete Izi Kid Isofix = bakovervendt sete med Isofix Izi Kid = bakovervendt sete Izi Kid Isofix = bakovervendt sete med Isofox Izi Combi = Sete som kan brukes både bakovervendt og fremover vendt Izi Combi Isofix = Sete som kan brukes både bakovervendt og fremover vendt med Isofix (Isofix festet brukes kun når setet er bakovervendt, fremovervendt bruker man bilens sele) X3 = nyeste versjon X2 = eldre versjon X1 = enda eldre versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå