Oktobergutt2010:) Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jeg sluttet å amme for en god stund siden nå, så det bør jo ikke være noe tette kjertler uten at jeg vet det, og mini er straks 3 måneder gammel. Har ikke hatt vondt i brystene tidlige, heller ikke mens jeg ammet men nå helt plutselig gjør det veldig vondt. Gjør vondt om jeg løfter armen, eller sitter i feil stilling. Har prøvd å sove i natt, men det er jo klin umulig med et bryst som er verre enn fødselen omentrentlig Halve puppen var blå tidligere i natt, og ser nå sånn høvelig normalt farget ut. Ikke noe stikkende følelse, men kjennes ut som det rett å slett brenner av meg.... altså ikke noe forskjell. Har hatt det noen dager nå, men ser bare ut til å bli verre. Noen hjelp på dette jenter?
Mammahjertet <3 Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Hvor lenge siden er det du sluttet å amme? Jeg synes dette høres ut som tilstoppede melkekjertler altså. Har du muligheten for å pumpe for å se om du får ut noe? Ring legen din i dag. Hvis du har hatt dette i flere dager så blir ikke dette bedre av seg selv. Du kan ikke gå slik å ha det vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå