miniinme Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Endelig er vi klar til å prøve på igjen og håper det ikke tar altfor lang tid før vi lykkes. Har en gutt fra før født i januar 07. Så nå er jeg spent, nervøs, lykkelig, forventningsfull og klar som et "egg"!!! Og endelig er sexen bra igjen, deilig å slippe å måtte hoppe av i svingen ;-) Men desverre (forventet ikke,men lov å håpe) gikk det ikke på 1pp..men det er helt greit. Det vil skje snart nok....;-) Noen andre med 07 barn som er igang igjen??
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 hei velkommen som prøver! Er spennende å sette igang ja føler nesten at jeg lever litt sånn inni en boble til tider haha.. Jeg har ikke 07 barn, men måtte bare innom å kikke her er det jan.06, og nov. 08, så nesten 3 år i mellom Vil bare ønske deg masse lykke til!!
miniinme Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2011 Ja, prøver å ikke la alt kretse rundt det å bli gravid...men lettere sagt enn gjort. I dag fikk jeg også beskjeden som gjør prøvingen også mye bedre. Fikk vite at jeg har fått fast stilling og det er veldig betryggende i forhold til det med å sette i gang dette "prosjektet" Hyggelig at du svarer på innlegget mitt selv om du ikke har 07 barn, men du var jo rett før og etter da ;-) he he Lykke til selv..om du prøver med nr 3?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 ÅÅ, gratulerer så masse med fast stilling!!! passer jo veeeldig bra :D takk, er igang med prøving på nr 3
Musemor med tre søte små Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Hei Gratulerer med fast stilling og prøvestart. Håper ditt opphold her inne blir kort og fruktbart. Jeg har forresten en mars -07 gutt ;-D
selma07 og engel Skrevet 22. januar 2011 #6 Skrevet 22. januar 2011 Bruker anledingen til å gratulere deg igjen kjære venn! Er veldig glad på deres vegne, og håper babyen snart sitter som et skudd:) Lykke til vennen!!
Mammapudding Skrevet 22. januar 2011 #7 Skrevet 22. januar 2011 Gratulerer med fast stilling, passet jo bra det Vi har ei jente født i august 07 og begynte prøvingen i nov/des. Akkurat nå har vi en liten pause i prøvingen fordi jeg venter på svar om jeg får fast jobb, får ikke svar før tidligst i slutten av februar, så er rimelig irritert over at det ødelegger prøvingen..men men, sånn er det. Føler meg ikke så sikker på at jeg får jobben, og er livredd for å gjøre noe som kan skade sjansene mine. Hun tok opp på intervjuet at jeg har vært litt mye borte med sykt barn( 6 dager på 7 mnd)..og det at jeg måtte ha litt tilrettelegging etter å ha vært sykemeldt 5 uker(virus, kollapset på jobb og ble hentet av ambulanse, prøvde meg på jobb igjen etter 2 uker og kollapset igjen..helt frisk nå og ingen tilrettelegging)..så føler at jeg får på eggeskall på jobb :/ Er hard konkurranse om stillingene også, så derfor tørr vi ikke ta sjansen på å bli gravid før vi vet. Søker andre plasser også, og tror nok det er best å ikke være gravid på eventuelle intervjuer, og hater det! Og det var virkelig ikke meningen og komme med et slikt sutreinnlegg her:p
Knøttefrøken Skrevet 22. januar 2011 #8 Skrevet 22. januar 2011 Hei på deg! JA! endelig kan jeg også si at vi er prøvere:-) Vi har et desember 07 barn fra før, og jeg har vært verpesyk i lengre tid, men nå er jeg straks ferdig med prøvetiden min så da satte vi igang. Kan nesten ikke vente med å bli gravid:-)
miniinme Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2011 Hei vennen ;-) Takk for det!! Håper du også er igang snart uten altfor mange dumme humper på veien...for da må jeg kanskje komme med hjulvalseren og valse over til ting ordner seg!! Hi hi du fortjena det beste!!!
miniinme Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2011 Håper det ikke tar altfor lang tid før det sitter med oss ja ;-) gleder meg!!
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Jupp... Er i gang igjenn nå! har en gutt aug 07 Som venter på en lillebror/søster. Haha... Ja vi får se! er jo bare på pp1 så time will show!! Lykke til da!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 28. januar 2011 #12 Skrevet 28. januar 2011 Hei! Er tilbake her etter en MA nyttårshelga :-(. Har en gutt, februar 07. Så er virkelig på tide syns jeg...testet for harde livet etter EL siden MAen og fikk positiv tirsdag og negativ i går og idag. Så håpe, håpe , håpe :-) er bare så uendelig den ventetida. Var jo lykkelig og gravid i jula :-/. Krysser fingrene for at vi havner på 1. Tri i løpet av kort tid alle sammen ;-)
miniinme Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2011 Hvordan ligger det ann her? Vet om noen med 07 barn fra før som er gravis nå ;-) men vi er ikke der enda...men snart håper vi!!
Pjokkemamma* Skrevet 27. oktober 2011 #14 Skrevet 27. oktober 2011 Her starter vi prøvingen etter neste mens, som kommer neste uke. Så det nærmer seg prøvestart. Har en sønn fra før som er født i 07. Fant ut at vi måtte kaste oss ut i det snart så ikke aldersforskjellen blir alt for stor. Pluss at mannen har "mast" i et år om at vi må starte prøvingen.
mamma08 og gravid Skrevet 27. oktober 2011 #15 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har barn født i november 08, men er i gang med prøvingen på nr 2 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå