Gå til innhold

Vært på 3D ultralyd idag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på 3D ultralyd idag og fikk se verdens nydeligste jente:-) hadde skikkelig bollekinn allerede:-) fikk estemert fødselsvekt til 4 kg så dette blir en stor plugg:-) mitt 3 barn så dette blir spennende. Har en nydelig jente og en nydelig gutt fra før av:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :))

Gleder meg til jeg kommer så lagt for vi har bestemt at vi vil ha 3D vi også :) Er jo helt fantastisk!

Skrevet

Jaa, det er kjempe koselig :))

Tenkte vi og skal det. Men hvilken uke er du i? sies det er best rundt uke 28..

Skrevet

Er i uke 27, får best bilder mellom uke 26-29 :-). Har sett på DVD platen vi fikk utallige ganget idag:-) hun smiler og gjesper mye der,er så utrolig morsomt:-)

Skrevet

Så utrolig gøy! :)) Kan tenke meg dere blir å se på cdn titt og ofte :-)

Selv er jeg i uke 24, så skal vente noen uker før jeg drar. Gleder meg allerede :)

Skrevet

Du har kjempemye å se frem:-) DVD,n kommer til å bli godt brukt her fremover:-) er så utrolig fascinerende å se ansiktet hennes allerede:-)

Skrevet

Jeg var på 3D på tirsdag, var da 25+5. Min jente var litt sjenert, og lå og gjemte seg:) Ansiktet inn mot siden min og begge hendene foran. Men det er helt sykt å se på bildene og CD'en - ansiktstrekkene og den lille kroppen. Vi fikk lurt henne litt til å snu litt på seg et par sekunder, så fikk bra bilder.

GLED DERE, er helt fantastisk å se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...