Gå til innhold

brudekjole for strandbryllup.... hva synes du om kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er svært sjelden at jeg liker brudekjolene det linkes til her inne, men denne var veldig pen. Klassisk, ren og enkel, men ikke for enkel. Likte den godt.

Skrevet

Jeg likte den også veldig godt, nydelig kjole:)

Gjest meg&mini
Skrevet

Begge to var nydlige på sin måte!

Hvor skal dere gifte dere?:) har alltid ønsket å gifte meg på en strand..

Skrevet

Jeg synes de fleste brudekjoler er stygge og kjedelige. Alle ser likedan ut. Men den første du linket til var nydelig!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg går mot alle jeg, og sier nr 2. Den syns jeg var nydelig!

Skrevet

Kjolen var nydelig:o) Men jeg synes den var for "fin" for stranda...Etter min smak..Jeg ser for meg en mer "flagrende" kjole, i et "ikke-blankt" stoff..Litt gresk-gudinneinspirert..Også krøllete hår, løst eller løst satt opp og pyntet med perler.....:o) Og barfot,- selvsagt, eller bare hvite "slip-sloper" pyntet med blanke steiner og perler som i håret.....

Skrevet

Kjole nr 2 var bare helt NYDELIG !!!!!

Skrevet

Den første kjolen var helt nydelig! Eneste jeg ikke likte 100% på den var det båndet foran...ville i såfall hatt det i samme farge som kjolen (men jeg er ikke glad i farger på brudekjoer da;-)). Nr 2 var også fin, men nr 1 var mye mer min smak ift både stoff og fasong. Nr 2 blr litt mer "ordinær" etter min smak;-)

Ellers enig med 2søtesmåh i at jeg nok ville gått for en litt greskinspirert kjole med "lettere" stoff til et strandbryllup.

Hvor skal dere gifte dere? Er helt herlig med litt annerledes bryllup;-)) Vi giftet oss i utlandet (ikke på en strand) og vi er veldig glad for at vi valgte å gjøre det litt annerledes - ble helt perfekt!:-)

Skrevet

Synes den var ganske fin, men ville nok valgt en mer "flagrende" type til strandbryllup (tyll/silke). Og, er vel ikke særlig praktisk med slep? Enig med de som sier at greskinspirerte kjoler passer bedre (med florlett tyll som bølger i vinden..:-p)

Skrevet

Begge var fine, men synes de var litt FOR fine for et strandbryllup :)

Skrevet

Kjempefine kjoler ... for et stort kirkebryllup.

Til strandbryllup synes jeg de var alt for pyntet, "stive" og har alt for mye slep.

Helt enig med dem som mener du bør gå for en litt greskinspirert kjole med ev. bare bittebittelitt slep (om du må ha slep i det heletatt).

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Begge kjolene var super flotte! Skulle jeg giftet meg en gang til (noe jeg egentlig ikke håper skjer*s*), så er det den type kjole jeg ville giftet meg i. Enkel med rene linjer!

Men når du snakker om strandbryllup så lurer jeg kanskje på om de er "for" fine? Husk at du da skal gå i sanden med en hvit kjole som henger bak deg. Dumt at kjolen blir ødelagt i løpet av den første halvtimen kanskje....

Skrevet

takk for alle svar!

Er enig i at kjolene kan være litt for fin for stranden..... men har sett en del bilder fra der vi skal gifte oss, og begge typer er godt brukt.

Vi skal gifte oss i karibien, og gleder oss villt!

Men jeg har fremdeles litt tid på meg til å bestemme meg.

Skrevet

ELSKET kjole nr 1, men som flere har nevnt så er den kanskje litt fin for bryllup på stranden.

Skrevet

Nydelige kjoler men absolutt ikke en kjole jeg forventer i et strandbryllup.

Tror jeg ville hatt kort kjole og vært barbeint ;-)

Skrevet

Kjole nummer to var kjempefin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...