-trollemor- Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 http://www.jateck.com/products_detail.asp?id=4812
SameSara Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Det er svært sjelden at jeg liker brudekjolene det linkes til her inne, men denne var veldig pen. Klassisk, ren og enkel, men ikke for enkel. Likte den godt.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Jeg likte den også veldig godt, nydelig kjole:)
-trollemor- Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2011 så kjekt å høre! Takk for tilbakemeldinger jenter! Jeg tror jeg skal gå for den! Men... har også denne i tankene, men akkurat nå er den jeg linket itl først på første plass! her er nr 2: http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=5059
Gjest meg&mini Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Begge to var nydlige på sin måte! Hvor skal dere gifte dere? har alltid ønsket å gifte meg på en strand..
Aliena Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes de fleste brudekjoler er stygge og kjedelige. Alle ser likedan ut. Men den første du linket til var nydelig!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Jeg går mot alle jeg, og sier nr 2. Den syns jeg var nydelig!
2søtesmåh Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Kjolen var nydelig:o) Men jeg synes den var for "fin" for stranda...Etter min smak..Jeg ser for meg en mer "flagrende" kjole, i et "ikke-blankt" stoff..Litt gresk-gudinneinspirert..Også krøllete hår, løst eller løst satt opp og pyntet med perler.....) Og barfot,- selvsagt, eller bare hvite "slip-sloper" pyntet med blanke steiner og perler som i håret.....
<3 Legoland <3 Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Kjole nr 2 var bare helt NYDELIG !!!!!
*Rutletutt* Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Den første kjolen var helt nydelig! Eneste jeg ikke likte 100% på den var det båndet foran...ville i såfall hatt det i samme farge som kjolen (men jeg er ikke glad i farger på brudekjoer da;-)). Nr 2 var også fin, men nr 1 var mye mer min smak ift både stoff og fasong. Nr 2 blr litt mer "ordinær" etter min smak;-) Ellers enig med 2søtesmåh i at jeg nok ville gått for en litt greskinspirert kjole med "lettere" stoff til et strandbryllup. Hvor skal dere gifte dere? Er helt herlig med litt annerledes bryllup;-)) Vi giftet oss i utlandet (ikke på en strand) og vi er veldig glad for at vi valgte å gjøre det litt annerledes - ble helt perfekt!:-)
Mjølkekua Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Synes den var ganske fin, men ville nok valgt en mer "flagrende" type til strandbryllup (tyll/silke). Og, er vel ikke særlig praktisk med slep? Enig med de som sier at greskinspirerte kjoler passer bedre (med florlett tyll som bølger i vinden..:-p)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Begge var fine, men synes de var litt FOR fine for et strandbryllup
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Kjempefine kjoler ... for et stort kirkebryllup. Til strandbryllup synes jeg de var alt for pyntet, "stive" og har alt for mye slep. Helt enig med dem som mener du bør gå for en litt greskinspirert kjole med ev. bare bittebittelitt slep (om du må ha slep i det heletatt).
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #16 Skrevet 20. januar 2011 litt mer denne stilen tenker jeg ... trenger ikke være akkurat sånn såklart, overdelene kan jo variere og selve utformingen også. Jeg tenker mer på type stoff, lengde, fall o.l. nå http://www.kjolesalongen.com/prodimages/3531topp.jpg
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 20. januar 2011 #18 Skrevet 20. januar 2011 Begge kjolene var super flotte! Skulle jeg giftet meg en gang til (noe jeg egentlig ikke håper skjer*s*), så er det den type kjole jeg ville giftet meg i. Enkel med rene linjer! Men når du snakker om strandbryllup så lurer jeg kanskje på om de er "for" fine? Husk at du da skal gå i sanden med en hvit kjole som henger bak deg. Dumt at kjolen blir ødelagt i løpet av den første halvtimen kanskje....
-trollemor- Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #19 Skrevet 21. januar 2011 takk for alle svar! Er enig i at kjolene kan være litt for fin for stranden..... men har sett en del bilder fra der vi skal gifte oss, og begge typer er godt brukt. Vi skal gifte oss i karibien, og gleder oss villt! Men jeg har fremdeles litt tid på meg til å bestemme meg.
siz85 Skrevet 22. januar 2011 #20 Skrevet 22. januar 2011 ELSKET kjole nr 1, men som flere har nevnt så er den kanskje litt fin for bryllup på stranden.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 22. januar 2011 #21 Skrevet 22. januar 2011 Nydelige kjoler men absolutt ikke en kjole jeg forventer i et strandbryllup. Tror jeg ville hatt kort kjole og vært barbeint ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå