Linnymor_87 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Han er snart 3 år, og han har nettopp hatt vannkopper.. Det var ikke så ille, han klødde bare litt. Men så har han greid å smitte søstra si på 3 mnd. Her en dag da jeg skifta bleie på henne og lot henne lufte utslettet i bleieområdet litt, sto sønnen min ved siden av stellebordet og så på og skravla litt. Så spør han meg om hun har vondt, og jeg svarer at det er nok ikke vondt men det klør nok. og så sier jeg at hun har fått vannkopper, sånn som han hadde for en liten stund siden og spør om han husker det. Ja han huska det, sa han. Så lurte han på om jeg hadde vannkopper, og jeg sa at nei det har jeg ikke og smilte litt til han. Da sa han at vi måtte ringe pappa og be han kjøpe det til meg så jeg også fikk... Hehehe, han er så søt
lillespire08+10 Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Kommer mange gullkorn fra disse søte små Jeg har selv en 2,5 åring, tenkte å skrive ned gullkornene når de kommer Er så lett å glemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå