Gå til innhold

5+5 og fremdeles ingen symptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt stressa over at kroppen ikke gir noe tegn til å være gravid... Måtte bare få det ut. Klemmer jeg hardt på puppene er de jo litt ømme, men det var nok slik før jeg ble gravid også. Tar fremdeles graviditetstest annenhver dag, for å se at jeg faktisk er gravid.

Hvis man mister, er det da mest sannsynlig at man får vondt og/eller blødninger, eller kan man miste uten å merke noe? Hvor lang tid tar det i såfall før testen viser negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet ikke med graviditetstest før jeg var ca 5+5 , hadde ingen symptomer,bare ingen mens.

Jeg er i uke 10 nå , og enda ikke hatt så store plager/symptomer.

Litt ømme pupper innimellom , men kun når jeg er nær dem.

Oppblåst hele tida.

Super appetitt :P Spiser forferdelig mye... :P

Ellers ikke kvalm eller noe :D

Jeg sjekket med baby watcher i forgårs og fant hjertelyd med en gang,samme igår :) Så jeg senker skuldrene :)

Du kan nok legge merke til mer symptomer etterhvert,eller så slipper du unna :D

Så lenge du ikke blør eller har smerter,så tror jeg du kan ta det med ro , men hvis du ikke føler deg sikker,ta kontakt med lege og få en tidlig UL om ett par uker? :) Er sikker på alt er bra :)

Lykke til og håper magen din vokser seg stor å fin utover sommeren :D

Skrevet

Ikke tenk negativt selv om SA og MA blir nevnt her mye. Ja,det kan skje,men det skjer ikke hver eneste person :) Jeg er og var nervøs selv , me gjelder å styre unna disse SA og MA og håpe at alt er bra,noe det sikkert er :)

Skrevet

Heia :) Jeg er 5+3 og har litt symptomer som ømme pupper, oppblåst, trøtt, stikkninger osv. Men er veldig bekymret. Tror faktisk at det å sitte innpå her kan gjøre det "verre" for meg da det er mange som får SA eller MA. Og det er jo egentlig ganske bra sjans for at alt er fint. 89% faktisk fra uke 5-8, og mer etter uke 8. Så tror vi trenger å senke skuldrene hele gjengen..

Jeg tror jeg kommer til å ta pause herfra ei stund. Prøve å leve normalt og ikke tenke så mye. For det blir det veldig mye av.

Tror det er litt sånn å være førstegangs. Som oftest går det jo fint...Er bare for godt til å være sant at JEG skal bli mamma.

Håper du klarer å slappe litt mer av fremover :) Det skal nemlig jeg! Hvis ikke blir ukene frem til uke 12 veldig lange..

Stor klem

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar, det var virkelig godt å høre!

Skal roe meg nå, og har bestilt tidlig UL 7. februar. Også skal jeg lese litt mindre på sider som dette, hvor det er side opp og side ned om både kvalme og SA.

Lykke til videre, og takker igjen :)

Skrevet

Helt enig! Skal ta en pause herfra jeg også :-)

Er akkurat det jeg også tenker- for godt til å være sant, hehe...

Slappe-av-klem :)

Skrevet

åå, vet godt hvordan dt er.. er 6+1 idag, og er nesten konstant redd for at noe skal skje.. har ikkje så masse symptomer selv.. dt er nesten så eg ønsker å få den kvalmen. når eg gikk gravid med sønnen min, var eg konstant dårlig med oppkast i 4 mnd. no merker eg nesten ingenting:S blir litt bekymret. men godt å lese at dt er flere som ikkje har så masse symptomer:) hehe.. man hører jo nesten bare om de som masse..

må legge til at eg er også ekspert på å lese sånne trise ting.. er redd for MA og SA huff...

Skrevet

Da jeg teste positivt i uke 5 var det vanskelig å forstå fordi jeg kjente ikke én plass at jeg var gravid. Sympomene kom litt etterhvert, men ikke så mye. De forsvant igjen for en uke siden, og da begynte jeg selvsagt å tenke.. Men på UL i går fikk vi se at den lille absolutt levde i beste velgående, og jordmora sa jeg bare skulle tenke at jeg var heldig som slapp plager osv.

Det er i hvert fall verdt å ta en UL om man er litt usikker, det roer nervene og har fått meg til å få tankene over på andre ting om dagene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...