Gå til innhold

Sandefjordstreff 5. februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte foreslå et nytt treff - hvordan passer 5. februar for dere? Tenkte kanskje finne et annet sted enn Peppes, noen som har noen gode forslag? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev feil dato... mente onsdag 2. februar :)

Skrevet

Hei hei! Jeg har gjerne lyst til å bli med!! :)

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å vært med:) Kom ikke sist, men når kl nærma seg åtte så var jeg helt utslitt, så kanskje man kunne fått til å treffes litt tidligere denne gangen?;)

Skrevet

Hei! Hadde vært kjempekoselig å være med på treff, men onsdager passer veldig dårlig... Men hvis det blir en annen dag neste gang skal jeg prøve å komme:)

Skrevet

Er gjerne med på treff hvis det blir noe:)

Onsdag 2 februar kl??

Skrevet

Har termin i juni med nr 2:))

Skrevet

Hvis det passer for alle å flytte det til torsdag 3.2 så hadde det vært veldig koselig om kunne vært med - hvis det passer for henne torsdag.

Kafka kl 18, torsdag 3.2 kl 19?? :-)

Skrevet

Så hyggelig med treff igjen:-) Jeg fikk ikke vært med sist, men vil gjerne denne denne gangen. Torsdag passer fint kl18?

Skrevet

hei.

Onsdag passer veldig dårlig for meg, da er det trenning for sønnen min. Og jeg har så lyst å være med, siden jeg ikke fikk være med sist gang. ser at det er andre som synes onsdag passer dårlig.

er det mulig å finne en annen dag?

Skrevet

Supert! Regner med at jeg kommer på torsdag:)

Skrevet

Jeg kommer på torsdag!! Nydelig! :D

Skrevet

KL 18 eller 19?? :D

Skrevet

Hei! Jeg er i gang med å bli syk igjen og har en lett migrene idag. Håper og satser på at formen er bedre i morgen, men hvis jeg ikke føler meg bedre må jeg nesten melde avbud. Huff, det er fryktelig kjedelig siden jeg "maste" om å få byttet dag fra onsdag til torsdag, veldig lei for det... Men jeg håper som sagt formen er bedre i morgen så jeg får tatt en tur:)

Skrevet

Takk for hyggelig treff idag:) Håper vi får til en gjentakelse om ikke altfor lenge:)

Skrevet

Ja takk for hyggelig treff, håper på en gjentakelse:-)

Skrevet

Heisann jenter:

Når er neste treff??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...