Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig blir jeg så enormt tissetrengt! Og så går det over. I dag føltes det som om babyen flyttet på seg før jeg plutselig ble skikkelig tissetrengt igjen, og mistenker ham for å presse veldig på blæra innimellom! Må visst alltid ha en do i nærheten! He he.

Flere som opplever den samme moroa? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess! Her går det støtt og stadig i "trampolinehopping" på mammas blære, ofte når jeg er ute og går slik at jeg omtrent må stoppe helt opp for ikke å tisse meg ut (føles slik ut i allefall). Den lille synes vel at det er kjempe morro ;)

Skrevet

Har det akkurat på samme måte.. og føles som han ligger lavt i magen så hver gang han sparker så er det mot blæra.. iallefall veldig ofte.. må tisse så fort jeg reiser meg fra sofaen foreksempel..

Skrevet

Min lille har drevet og sparket med i blæra en god del uker nå og det er utrolig ubehagelig! Noen av dere andre som opplever det som direkte vondt i tillegg til at man blir litt ekstra tissetrengt?

Skrevet

Husker dere den dansende babyen i Ally McBeal?

Uggachacca uggachacca i canæt stop this feeling, deep inside of me!!! Tralalalalala

Sånn føles d mot blæra mi så og si hele dagen. Til tider føles d som om den blir brukt som en punching-ball, eller at d blir tatt spenntak mot blæra mi..

Hehehe

Link til dere som kanskje ikke husker den, eller dere som vil se den igjen;O)

http://www.youtube.com/watch?v=mqLFH1CALRs

Skrevet

Ja her kjennes det noen ganger ut som at jeg må tisse hele tiden, alt ettersom hvordan babyen ligger!

Ligger den på tvers så merker jeg ingen tissetrang, men ligger den med hodet eller føttene ned å trykker eller sparker så føles det som jeg må tisse heele tiden! :-)

Skrevet

Jepp...jenta mi presser på blæra når hun rører/vrir på hodet.. aue:/

Skrevet

Ja, babyen min er litt overalt i magen og liker å tulle med blæra mi også!

Jeg hadde vært å tisset fem min før jeg skulle inn til jordmor, og når hun da begynte å se i magen så sa hun: Ja, ser noen må tisse litt ja:p

He he :) Så enten må jeg på do som vanlig, eller annenhvert minutt:p

Skrevet

hehe;-) samme kjekke her, han i magen her er veldig flink til å rette sparkene mot blæra;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...