Gå til innhold

Lite liv i dag, litt ekkelt etter fall på isen..

Anbefalte innlegg

Falt på isen i går. Ikke på magen, bare på rumpa. Har bekkenløsning, men må ha vært heldig, for fikk ikke noe vondt i det hele tatt etterpå. Det eneste vonde var et lite skrap på fingeren, he he.. Kjente masse liv i går, og tenkte alt var ok.

Men i dag har det vært ganske stille, gitt! Mulig jeg kjente noe på morgenen, men så kjente jeg ikke noe sikkert før etter en kopp varm kaffe rundt halv to. Kjente litt i kveld også. Synes han pleier å være mye mer aktiv!

Og da blir man med ett nervøs! Åhr, hvorfor har jeg så lett for ¨å bekymre meg!

Og der kom det et spark, gitt. Det var godt.. :o)

Har forresten kjent ham presse på blæra i dag, den frekkasen.. ;o)

Måtte bare få ut litt bekymring! Man tenker at det nok er ok, men så kommer tanken: "Hva om..?"

Fortsetter under...

Jeg gikk på rattata på isen da jeg var godt over halvveis i mitt andre svangerskap, følte meg mørbanket og hadde en del vondt i ryggen dagen etter. Tok kontakt med føden da jeg kom hjem, fikk beskjed om å avvente og ringe inn for å komme på kontroll dersom jeg kjente lite med liv eller fikk smerter ila dagen/kvelden/morgendagen. Gikk heldigvis bra, men jeg er glad jeg ringte føden og forhørte meg :-)

Ring føden du, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :-)

Takk for svar!

Kjent litt i dag også, men i går var det en god del mindre enn vanlig. Han pleier å være ganske vill når jeg legger meg. Men har jo hørt flere her inne fortelle om det samme, og vet at de små kan snu seg slik at en kjenner lite eller ingenting. Men bare typisk hvis han skulle gjøre det akkurat nå, he he..

Men ser bra ut. Kjente et spark igjen nå. Tror han skjønner at jeg skriver om ham ;o)

Ja, heldigvis tåler de mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...