dame81 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 i morra skal jeg til legen å ta ny test... gruer meg litt... uff.... har hatt 2 positive tester hjemme å 1 negativ hos legen fra før... håper den er positiv i morra.....
Aeris☆ Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Huff, det er ikke så gøy med disse negative testene..! Du får bare prøve tenke på noe annet i kveld for å få en god natt søvn Masse lykke til i morgen, og vi får krysse fingrene for en positv test hos legen
dame81 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 takk for det:) kommer nok innom her når jeg har vært der... skal ikke klage enda men.... hehe... er bare første pp min.... hehe... men er lov å håpe.....
-Lotte- Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Åhh, mae lykke til!! Har dere prøvd lenge?
dame81 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 neida har ikke det så skal ikke klage... har bare prøvd i 1 mnd.. hehe men skal til legen i dag. så vi får se hva dem sier der:)
-Lotte- Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Ser jo nå at to s'er snek seg unna! Men det blir kjempe spennende!! Du får ha videre lykke til & gi beskjed om hva de sa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå