ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 jeg lurer bare på om du kan se ang graviditet på meg en gang til! det har seg sånn at jeg har fått opp en strek som har vært der og forsvunnet igjen! 210488 på forhånd tuusen takk
*lille blomst* Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Heisann:) jeg syns å huske at jeg spådde deg, men desverre husker jeg ikke hva jeg sa da (blitt litt mange imellom siden da) Du får korrigere om jeg er helt off på det jeg sa sist da;) Prøver på nytt nå: hmmm... vanskelig i dag, men får opp graviditet... teste igjen om 4-5 dager?? er det jeg får opp iallefall. Håper jeg er innafor med denne! Masse lykke til;)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 du har sett på meg for ikke så lenge siden! og da fikk du opp gravid da. men fikk mens noen dager etterpå.. men nå hadde jeg en test liggende, og mens varte 2 dager mindre enn vanlig, vondt i magen, stikkninger i puppene, og nattkvalm.. så tok en test i går.. og der kom det en strek etter en stund, men den var borte igjen i dag! så får bare vente å se! takk for at du så
*lille blomst* Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 hehe, men tester skal jo ikke ses på dagen etterpå! Nå husker jeg også, for da du skrev at tr kom sjekket jeg igjen, og fikk opp gravid da også Får virkeli håpe du er det da;)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2011 ja! håper at du har rett skal si i fra med en gang jeg vet noe
atina83 Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Hei....hvis du kan spå/føle ting... jeg lurer på hva jeg får.jente eller gutt denne gangen... jeg fikke jente føste gangen,andre barn er gutt... så nå er det tredje da?????.... hvis du kan: anita 21.08.83. løven. meg. uansett ønsker jeg deg en koseligkveld*
ønsker * magetroll <3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2011 jeg får opp en jente på deg
*lille blomst* Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 du spådde meg på graviditet og kjønn tyrjente, men vil du se på flytting? hva du får opp der? ser du noe nytt på graviditet forresten? Klem
atina83 Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 jeg tenker du har rett=)takk!!! men jeg har bltt redd for barnet...at det skal være noe.. for jeg har lest mye... men hvet ikke om du kan se noe om dette... men kan jeg slappe av at alt med barnet er ok??... hvis du kan svare på det da?...
atina83 Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 så koselig at det blir jente...da blir min datter glad =) klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå