Gå til innhold

Jeg er GRAVID :)) Mistet i uke 5 sist i desember, og nå er vi lykkelige :)))

Anbefalte innlegg

Kan ikke tro det :))

Har ikke hatt mensen i mellom, og har bare hatt sex 2 ganger, og det har klaffet :)) Er helt sjelven her nå... :)

.....startet dagen veldig trist. Samboern min mistet jobben. Butikken han er daglig leder for ble lagt ned..på dagen. Men han er ved godt mot, ser det som en murlighet til å prøve nye ting.

For en merkelig dag sålangt :))

Måtte bare juble ut her... vil ikke si det enda til noen før vi vet at ting er 100 % bra med den lille :D

Fortsetter under...

Åååå.. Så FLOTT!!!

Jeg mistet for noen uker siden, og blir så gla når andre blir gravid med engang! Føler det er håp for meg da også:)

Fikk du noe beskjed om å vente men å bli gravid, å ha en mensen før du begynte å prøve igjen liksom? Jeg vil virkelig ikke vente!!!

Vet du hvor langt du er på vei? :)

Aner ikke hvor langt jeg er, men er ikke kommet langt nei. Jeg mistet 25 desember, og blødde en uke. Tror jeg hadde eggløsning for akkurat 2 uker siden. Så tror jeg er 4 uker på vei bare :)

Jeg snakket ikke med lege ang det å vente.. Så jeg kan ikke svare deg på det. jeg har hørt det ene og det andre... Vi ville ikke vente :)

Hvor langt var du på vei da du mistet? Jeg var bare 5 uker på vei. Så kroppen ordnet opp fort. var til lege 10 dager etter jeg begynte å blø, og da så alt bra ut. hadde heller ikke positiv test.

Ønsker deg masse lykke til :))

så gøy at det klaffet så fort. Jeg mistet i starten av nov, og fikk positiv g- test i går. Er så glad. Mistet også i uke 5. Da sa gynekologen at det var bare å prøve på. Ingen vits i å vente. Krysser fingre for at det skal gå bra denne gangen :)

Va på ul i går, ikke noe god nyhet, så ut som fostre va døtt, va 9+4 å begynte å blø, så når æ kom heim så fikk æ ondt i magen å da va det gjort, det kom ut da. så jeg mista barne....;((

håpe det går like fort for meg også å bli gravid på nytt..

glad på dine vegne... lykke til videre.....

prøvde 12pp, gikk videre på insiminering og lykkes!... noen uker før d endte i misses abortion. i desember som deg!

Idag tok jeg en ny test og er jammen gravid ijen! 14 pp var vår lykke. håper det blir slik og denne gangen.. er kjempeglad og litt redd. ikke hatt mensen heller.

gått på lavkarbo noen mnd og brukt nattlysolje!! om dette er det som gjorde det er usikkert, men de sier det kan hjelpe.

efamol nattlysolje, skal bedre hormonell ubalanse.

det er fantastisk!

Gratulerer så mye til deg fra meg..

Annonse

You and me, both! :) Hadde SA i uke 6 like før jul og overraskelsen var STOR når jeg testet positivt på fredag, kun 5 uker etter SA! Hurra! Håper den klarer å klamre seg fast denne gangen. Har hatt 2 SA på et halvt år, men håper alle gode ting er tre... Klem

gratulerer så masse til alle dere andre som også har lykkes :) Godt å høre andre solskinnshistorier også :D

Til deg som har mistet: Håper det går bra, og at du snart blir gravid igjen. Det sies jo at man blir lettere gravid etter man har mistet.

ville og nevne vi prøvde noen dager etter jeg slutta å blø etter MA, hadde sex 3 ganger 2 før el slo ut og 1 gang etter :)

og d klaffet. etter så lang prøving så kan å d være lettere å bli gravid etter en har mistet. har ikke hatt mensen mellom engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...