Gå til innhold

Flere med ammetåke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir faktisk skremt av meg selv! Spesielt nøkler og lommebok legger jeg overalt, selv om jeg egentlig har 1-2 faste steder. Var ikke sånn med 1.mann. Flere som har det på samme måte? Babyen er snart 4 mnd. Blir bekymret av meg selv jeg altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har det på samme måte :)

Har glemt og bestille hundemat i en uke og i går var det så lite mat igjen at jeg måtte koke pasta til dem, nærmest dyreplageri :)

Husker ikke hvor mannen min sier han skal, vet at han skal reise bort, men hvor var det han skulle? Litt flau når folk spør hvor han er og jeg svarer jeg tror han er i Berlin :) Samme med tidspunktet for når jeg skal hente han på flyplassen, spør sikkert 100 ganger om når er det du lander? :)

Men når det kommer til babyting, DE husker jeg :)

Skrevet

Jeg glemte å ta lapp på gratisparkeringen utenfor handlesenteret i dag og fikk 700,- kroner i bot! Forbastete greier altså

Skrevet

Jeg er like distre som vanlig, ikke noe ekstra.

spurte kjæresten som bekrefter at jeg er vanlig, hehe

Skrevet

Jeg er helt håpløs om dagen! Blir skikkelig oppgitt og full i latter av meg selv til tider!

Det vanligste jeg glemmer er stort sett setninger jeg holder på å si. Midt inni setningen har jeg glemt hva jeg snakker om!!!!

Verst var det her om dagen nå jeg sto i dusjen; hadde akkurat skylt utav shampoen når jeg tok meg selv i å tenke: "hva er det nå jeg skal gjøre?" Lurte faktisk omtrent så lenge som 20 sekunder før jeg plutselig kom på at "åja, det var jo balsam nå, ja..."

Hvordan er det mulig å "glemme" noe som er så til de grader rutine?? Ikke skjønner jeg det, og jeg håper virkelig at det er "ammetåke" og at ikke jeg holder på å miste helt forstanden eller noe...

gruer meg til jeg blir gammel og evt. får alzheimer eller noe sånt..

Skrevet

Det skjer nesten daglig at jeg må stoppe opp for å tenke, bare for å komme på at jeg gikk ut for å komme på hva det var jeg hadde glemt... Om noen hang med på den :( Det skal ikke være lett liksom*hehe*

Skrevet

Huff, det er helt grusomt!!

Holder på med nyoppstartet nettbutikk, som jeg står ansvarlig for. (heldigvis bare testkjøring) Så da er det litt ekstra kjipt å glemme alt mulig...... Får satse på at det kommer seg :P

Skrevet

Hehehehe.... Glemme balsam faktisk :D

"Hva f.... var det jeg skulle nå?? Åja, ja, det ja."

Litt merkelig å glemme en ren rutine, men merker godt hvor lett det faktisk kan være. Om morgenen har vi alltid alle hundene ute, noe jeg somregel gjør da jeg står opp først. Tok kjappløsninga og slapp bare alle løs. Gikk inn en tur inn mens jeg ventet siden de er litt treige, og ble sittende på kjøkkenet å spise frokost. Satt der i en drøy halvtime før jeg plutselig så 3 av hundene stupe ned i bekken på jordet. Kremt!! Det har aldri skjedd før. Så nå står sambo får den rutina iallefall;)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det slik! Jeg sa t.o.m hadet til ei jeg skulle si hei til her om dagen. Uff.... Ikke bra. Får tro det går over, og at det ikke er alzheimer jeg holder på å få....

Skrevet

"Ammetåka" har gått over i "sover-alt-for-lite-tåka". Jeg tror det er en og samme ting. Det er det kognitive (hjernen) det går ut over først. Jeg glemmer alt, også å slå av platene når jeg lager middag (farlig, farlig!!!). Jeg har fortalt alle at hjernen min fungerer veldig dårlig for tiden pga lite søvn.

Skrevet

skriver under på denne. Jeg måtte kjøpe mikro sterilisator etter at jeg flere ganger tørrkokte flasker og smokker. De smeltet rett og slett i gryta og fy for en stank! Måtte lufte hele natta.

Har også samme problem som nevnt ovenfor, glemmer helt hva det er jeg snakker om. Hm, hvorfor startet jeg denne fortellingen, skjønner ikke helt poenget med min egen historie, flaut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...