Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 tenkte hvis jeg tok en lørdagsjobb til jeg fant meg en fulltids jobb.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 mener å huske det blir trukket 75 øre av dagpengene for hver krone du tjener utenom.. Men ikke sikker
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Somregel er timelønna høyere enn dagpengelønna, så det vil lønne seg uansett, men om du jobber f.eks 70 % tror jeg ikke du får dagpenger for resten. Om du jobber en dag i uka får du ikke dagpenger for den dagen, men du får for de andre fire dagene i uka. Om jeg har forstått det riktig. Slik var det den gangen jeg fikk dagpenger iallefall, for rundt 10 år siden...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Det skal stå i vedtaket ditt, om hvor mange timer du evt kan jobbe, før dagpengene blir redusert.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Ja, det kan du. Om du har jobbet fullt før så kan man vel jobbe inntil 50%. Men om man jobber mer enn 50% i mer enn seks uker sammenhengende mister man dagpengene. Jeg jobbet 50% en periode og da fikk jeg dagpenger for de dagene jeg ikke jobbet og lønn for 50% arbeid.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Når du sender inn meldekort oppgir du hvor mye du har jobbet, og får litt mindre i dagpenger, men du tjener jo totalt bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå