Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg må bare få et spørsmål ut av hodet; er det noen andre som har opplevd at syklusen kan forandre seg etter at en har vært gjennom spray og sprøyter og uttak?

Har fått menstruasjon akkurat på dag 28 etter at jeg hade uttak i desember. Ventet menstruasjon på dag 28 nå i januar, men det er over en uke siden nå. Jeg blir litt stressa for at noe kan være galt.

Tok til og med en graviditetstest for å sjekke, men den var jo som ventet negativ.

Har aldri tidligere måttet vente så mange dager, det er derfor jeg blir litt stressa.

Kanskje dette er helt vanlig? Hvor lang tid bør det ta før jeg ringer sykehuset og spør?

Takker på forhånd for eventuelle svar og råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg tror ikke det er veldig uvanlig at den kan forskyves litt. Jeg har riktignok ikke veldig mye erfaring ang. det, annet enn at jeg skulle hatt mensen i dag (28. dager etter første blødning på negativt forsøk), og her er det ikke antydning til noe. Jeg pleier å kjenne at den er i anmarsj et par dager i forveien, så det kan tyde på at min vanligvis veldig punktlige syklus er litt forstyrret. Har også opplevd forskyvning etter Pergotime-kur, ikke blødningen etter inseminasjon, men måneden etter.

Skrevet

Krisen er over, haha

Menstruasjonen kom i dag.

Utrolig komisk at det går an å bli så glad for det!

Da har jeg altså bekreftet at det går fint an å gå nesten en uke over tiden uten at det er noe galt.. Det skulle vel egentlig bare mangle at det er litt surr i systemet når en pøser på med hormoner og tuller med systemet.

Nå er det bare å vente til neste blødning for å kunne ringe inn til sykehuset og starte alt på nytt.

La optimismen råde!

Takk for svar Lillie Vanillie! Kanskje vi skal følge hverandre igjen?

Skrevet

Bra den omsider kom :-)

Det er ikke helt usannsynlig at vi havner litt i samme løypa igjen, jeg skal på fryseforsøk neste gang, men denne syklusen utgår på grunn av ferie, så da blir det nok innsett første uken i mars, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...