Gå til innhold

Bare lagt på seg 140 g pr uke siste fem uker (12 uker gammel)?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen erfaringer med dette? Lillegutt har hele tiden lagt på seg fint, nå var det 5 uker siden forrige gang vi veide ham, og han har bare lagt på seg 700 gram. Han spiser godt, tisser og bæsjer som bare det, og er skikkelig aktiv, våken og har dobbelthake og valker på beina.. hvorfor har han da lagt så lite på seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) alle barn vokser forskjellig, og det vil bli mindre og mindre de legger på seg etterhvert. Min gikk ikke opp mer enn ca 800 gr fra hun var 7 uker til hun var 14 uker. Men hun er helt perfekt:) synes ikke 140 i uken er dårlig:) så lenge de har en grei økning som din har hatt ville jeg ikke bekymret meg nei:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Signerer den! Og så lenge hun er glad og fornøyd burde det være din beste indikator på at alt er i orden :-)

Skrevet

Tusen takk, det var godt å høre. Ja, han er superfornøyd og smiler og prater hele tiden, er skikkelig aktiv og fysioterapeuten på helsestasjonen sier han er skikkelig sterk, aktiv og tidlig utviklet for sin unge alder. :-) Da skal jeg ikke bekymre meg så mye. :-)

Skrevet

Nei,ikke gjør det:) før eller siden må økingen avta litt:) kos deg med den blide og fornøyde gutten din du:)

Skrevet

140 g per uke er da akkurat passe, de sier jo at 100-200 g i uken er OK=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...