Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan så være, men jeg reagerte på at det er vanskelig å sitte...det er jo ikke "vanlige" menssmerter,de er ganske kraftige da vil jeg tro. Jeg fikk beskjed av JM å ringe om jeg fikk dette, men så hadde jeg rier som var som ekstreme menssmerter,i ryggen da vel å merke. Er vel forskjell fra lege til lege og person til person.

Annonse

Takk for svar alle sammen! :)

Har nå vært en tur på føden ved St.Olavs, og tatt en hel rekke med prøver. De tok to urinprøver, BT, innvendig+utvendig UL og en blodprøve.

Legen og JM snakket om innleggelse av meg, men sa aldri helt hvorfor. Bare at jeg måtte ringe på sykehuset etter kl. 22:00, for å få svar på blodprøven. Aner ikke hvorfor de var så bekymret en gang, for de sa ingenting.

Jeg trodde dette "bare" var en UVI, og siden jeg har GBS i urinen min, tenkte jeg at dette betydde en oppblomstring. Hvorfor trenger de blodprøve for å finne ut av dette?

Urinprøven viste 4+ med blod i urinen, men prøven ble sendt til dyrking, så fikk ikke mer svar enn at jeg måtte ringe etter tre dager, for å få konkrete svar på hva som var av bakterier oppi urinen.

Lurer fortsatt på hva smertene kan komme av, og hvorfor det var såvidt jeg fikk reise hjem ikveld. Og selvfølgelig på hvorfor de måtte ta blodprøve. BT var fint, og babyen så ut til å trives. Står på journalen min at livmoren var lang, og godt lukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...