theresebaby3 Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Eg ubeskyttet sex den 17 som va eggløsing dagen, Syns rart berre går meir på do enn til vanlig og så har blitt sår i navlen som sjønner ikkje kva det kommer av. Er mulig kjene symtomer så tidli? Skulle prøve i mars på en liten en. Håper egentli ikkje er det enda, fordi busdagen min er nå på laurdag og hadde no tenkt å ha det litt gøy:) men visst er det så angrer ikkje akkurat=)
Kafo - julibaby12 Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Mener du at du hadde sex 17 januar? For nei, da kan ikke merke det.
theresebaby3 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 Hei! Takk for svar og det var egentli bra akkurat nå
*lille blomst* Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 men selv om en ikke kan merke det enda, så er det jo en mulighet da... kjedelig om du fester skikkelig i helgen og oppdager om en uke at du er gravid... eller?? Har du en annen følelse nå enn ellers mellom el og ikm? morro om det er klaff nå da! På forhånd gratulerer med dagen! kos deg masse!
theresebaby3 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2011 Ja det nettopp det er redd for.. Nja har hatt noe annet enda som eg veit om:) Jaa det har våre veldig kjekt og ha klaffet nå Takk takk så mykje:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå