Gå til innhold

Noen med erfaring fra Lutinus vaginaltabeletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang gikk jeg på Crinone fra og meg eggutaksdagen til graviditetstets. Denne gangen har jeg fått noe som visstnok er ganske nytt, og heter Lutinus. Dette er vaginaltabeletter.

Jeg startet på de i går ( egguttaksdagen). Det jeg føler, også litt som med Crinonen, at mye kommer ut igjen. Jeg må gå meg truseinnlegg. Er dette meningen tro? Eller er det at jeg ikke plasserer den høyt nok i skjeden? Jeg mener at jeg ikke kommer lenger inn enn hva jeg gjør..hehe...

Hadde vært fint og hørt hvordan dere andre som har fått denne opplevde den.

Skrevet

Jeg fikk Lutinus på forsøket jeg hadde i Desember. Min erfaring er at det kommer en del ut ja, som du sier, men det er helt normalt. Det er visstnok slik med criononen også, men der er jeg så "heldig" at jeg må grave for å få det ut... Fikk råd om få ut rester hver gang jeg dusjet. Kroppen tar uansett til seg progesteronen, og for deg er det bare bra at noe kommer ut av seg selv, så slipper du kanskje mye kliss med å måtte grave det ut selv.

Skrevet

Jeg brukte også Lutinus i desember. synes det funket bra og hadde mindre utflod enn tidligere da jeg har brukt Utrogestan. Fikk ført de høyere opp også med den plastdingsen. Men det skal også sies at jeg hadde fryseforsøk uten egen progesteronproduksjon så ta tok kanskje kroppen til seg mer?

Skrevet

greitå høre fra noen med erfaring, ja. Jeg synes faktisk det kommer litt merksnodig mye ut igjen jeg da.. Men da skal det nok være sånn. Setter den så høyt jeg greier, så det kan ikke være derfor.

Satser på at kroppen og en eventuell spire får det den trenger :)

Skrevet

Det varierer fra person til person, men uansett hvem du spør av leger osv, så vil alle si at det er helt normalt. ;)

Ser forøvrig du er født i 86, om det er det det står for da, det er forøvrig jeg også, og for meg klaffet det på mitt andre lavstimulerte IVF forsøk, så lykke til :)

Skrevet

Ja, jeg får bare stole på at det er det! I dag har det faktisk ikke "lekt" så mye som dagene før.

Jepp, jeg er født i 86 :)

Gratulerer så mye med knøtten i magen din!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...