Gå til innhold

37+2 med tvillinger og IKEA.... hadde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig sliten for tiden, men en IKEA tur skulle jeg virkelig fått tatt meg. Vet bare ikke om jeg tørr :P. Til lørdag vil jeg være 37+2 uker på vei med tvillingene og IKEA ligger 1,5 time unna her jeg bor. Ville dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke dere tvillingmødre sykmeldt fra uke 20 ca? En tur på IKEA er da å regne som en god arbeidsøkt, i alle fall etter min erfaring. Jeg går ikke på ikea nå, jeg har bare en i magen men får kynnere hele tiden. Er i uke 36.

Kan du ikke sende noen andre?

Skrevet

Ville funnet det jeg vil ha på nettet og sendt noen andre. Var selv på Ikea for noen dager siden, og trodde jeg aldri skulle kommet ut derfra i live. Er selv i uke 35 med bare en i magen

Skrevet

IKEA ligger jo ofte ganske sentralt, så om det skulle skje noe så er det sikkert et sykehus i nærheten. Tror hvertfall jeg ville hatt med meg noen, og en "fødebag" i bilen...

Eller fått noen til å handle for deg. ;)

Skrevet

Jeg var på IKEA i går for å få fart på sakene :) Det funket desverre ikke, da jeg fortsatt er gravid. Gikk helt fint, men tok det med ro og hadde handleliste

Skrevet

Hei! IKEA har faktisk utleie av rullestoler i følge hjemmesiden deres, sjekket før jeg var der selv for jeg har så veldig problemer med kynnere i aktivitet.

Så hvis jeg var deg, hadde jeg rett å slett lånt en rullestol hvis du må dit. Så slipper du den fartinga! :)

Skrevet

Hei..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg vel dratt litt tidligere enn i uke 37 med tvillinger i magen, men men.. Ikke alt går som planlagt og ser absolutt fristelsen med en IKEA tur ;oP

De har rullestoler der absolutt, men ville vell hatt fødebaggen i bilen.. Beste hadde jo vært å skrevet ut handlelista fra nettet og sendt noen andre.. Svigermor eller noen som trenger å få kjørt seg litt ;oP

Men om du er på IKEA Furuseth så er du jo ikke langt unna A-hus.. men å føde på gangen der, kontra sengeavdelingen på en travel lørdag på IKEA er vel samma sak ;oP

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg er 30 uker med tvillinger og orker så vidt å gå på kiwi ;p men har man god tid, en liste med hva man skal ha og rullestol så bør det vel gå på et vis! Er noe med stresset ved å dra på ikea vs. stresset med å mangle noe du føler du MÅ ha!!

Skrevet

Forstår alt du bare må gjøre nå:) Er selv gravid med tvillinger. Uke 32 i morgen. Føler meg egentlig i ganske fin form selv. Men tar det jo veldig med ro. Var på ikea på fredag med samboern i caet par timer,og i dag har jeg vært på enda en shoppingtur på alna senter. Måtte shoppe litt på barnas hus også var det salg på home and cottage....

Men du bør vel kanskje hvile godt før du drar på ikea. Og ta det veldig med ro der. Kanskje ikke være der midt på dagen når det er masse folk der... Er veldig lite folk der etter klokka 20 på kvelden..

Lykke til! Går nok bra:)

Skrevet

Send gubben med handleliste er min mening. Så kan du finne ut hva du trenger på ikea.no før han drar uten å måtte risikere tidlig start. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...