Gå til innhold

*SUKK* Føler at dette sv.skapet..

Anbefalte innlegg

Vil ta en evighet!! Om det ikke tar knekken på meg først..

Er 13+3 og det går så sakte!!

Og jeg er så dårlig og sliten,har null energi.

Blir sint for ingenting og har dårlig samvittighet

ovenfor samboer og de 2 jentene vi har fra før.

Følte det ikke sånn med de andre sv.skapene,de gikk

nesten for fort. Nå vil jeg egentlig spole frem til slutten av juli..

Dagens klaging fra meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142806330-sukk-f%C3%B8ler-at-dette-svskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Føler sånn med deg. Er helt tappet for energi. Dette er mitt 4. svangerskap, og med de andre var jeg i full jobb (og overtid) til siste uke før jeg MÅTTE ta ut permisjonen, orket alt mulig på kvelden som å besøke venner og gå ut.

I dette svangerskapet ble jeg sykemeldt tidlig pga blødninger og har vært sykemeldt siden. Er nå 15 uker.

Dette tar på. Er kvalm nesten hele døgnet og trett og sliten uten noen energi....

Kunne også ønske meg å skru tiden frem til midten av juli :))

Lykke til videre :))

Jeg har det på just samme måte.. Er utrolig leit å kjenne at man aldri har overskudd, og min stakkars kjære han finner seg i at jeg bjeffer til ham for den aller minste ting. Han gjør omtrentlig alt med sønnen vår om dagen, tar han opp om morgnen og lar meg få sove så lenge jeg vil i helgene. Likevel blir jeg aldri uthvilt og føler meg aldri opplagt... Men nå er vi begge i uke 13, og som legen sa til meg så er vi midt i en overgangsperiode, og det nærmer seg sannsynligvis litt bedre tider nå. Det får vi ihvertfall inderlig håpe! :)

Skulle tro du beskrev meg...

Jeg er idag 15+3 og er fortsatt sykemeldt 50 %. Jobber halve dager så går jeg hjem og sover. Alt er tungt og humøret er heller dårlig.

Var overhodet ikke sånt på de to eldste..

Sukk :-/

Jeg kjenner meg så igjen. Er i uka 14 og hadde håpet att energien skulle ha vent tilbake nå - som det står å lese overallt..

Den aller verste kvalmen har i hvertfall gått over. Det føltes som en lettelse en stund, men nå har det blitt jobbigt att være litt kvalm også. Og så sliiiiiten. Jeg har en 80% stilling og sliter med å få ihop de 80 prosentene per uke.. Har ikke greid det så langt, tur jeg har en forstående arbeidsgiver.

Har også dårlig samvittighet overfor min datter. Dårlige middager, lite oppmerksomhet, lite tålmodighet.

La energien komme tilbake oss!!!

Ays73: så fint å se deg her igjen! Blev litt bekymret for at noe kanskje skjedd.

Men så trist å høre hvordan du har det... tenk at kvalmen ikke blitt bedre enda.. føler med deg. Håper det gir seg snart.

Ser at jeg ikke er alene om å føle det slik..

håper det blir bedre om noen uker for oss alle!!

*krysser alt for det*

jeg jobber 50% for øyeblikket,må forlenge sykmld. min

på fredag. Det går med nød og neppe rundt med meg,men jeg

orker ikke sitte hjemme og kjede mej heller. Innbiller meg at tiden

da vil gå enda saktere..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...