Gå til innhold

Bare 1 uke igjen her inne :) Tiden flyr!

Anbefalte innlegg

Føler jeg må få bestilt den vogna snart og få alt i hus. Har jo bare 13 uker igjen :) Syntes dette svangerskapet har gått kjempe fort og det ser endelig ut til at jeg skal få bli mamma etter litt problemer med det :) Som jeg gleder meg :)

Fortsetter under...

Samme her,bare 1 uke i morra til 3 trimester. Har nesten alt i boks,mangler bare stellebord med skuffer. Var å kjøpte noen rosa kjoler i dag,kjempeartig da det også er masse salg nå. Gleder meg kjempemasse te jenta kommer nå da jeg har 4 gutter fra før.

Lykke til jenter,så snakkes vi i 3 trimester:-)

Jeg er også i samme "båt" som dere, jeg stikker til neste gruppe fredag =)

Var rart å lese kun 13 uker igjen, kommer da til å tenke på at jeg kun har 12 på fredag, men dette er vår første, og som jeg har forstått kan det lett bli litt "overtid" på førstegangsfødende....

Vi har også fått handlet alt av møbler, benyttet oss nå under januarsalget. Har spart 5000,- på å kjøpe varene på tilbud =)

Snakkes i 3 trinnsermester =)

Annonse

jeg har også termin 22 april ;) sprøtt at vi er så mange som har akkurat den dagen.. Kjøpte vogn i dag! første store innkjøp..så mangler masse..men har liksom ikke villet kjøpe for mye for tidlig. men nå er vel tiden inne? :) masse lykke til alle sammen!

Hei alle :)

Skal si vi er mange med termin omtrent på likt ja - så koselig :)

Jeg hopper over til siste trimester neste fredag, og ser stort frem til det :) Helt vanvittig at det har gått så fort - syns liksom det har gått lit seint på vei hit...men plutselig...så er jeg her :)

Hos oss er også det meste handlet inn, bortsett fra stellebord. Jeg hadde seng, vugge, bæresele, vippestol og babymatte fra før. Nå har jeg fått kjøpt lekegrind og BLOOM barnestol denne uka - er sååå fornøyd :) Tror vi har funnet "riktig" stellebord på IKEA, og har "bestil" en helt ny TFK 2011modell joggster twist fra ei dame på finn.no som har en mann som skal ta med fra Tyskland til meg :) Må bare kjøpe bag selv.

Skal på UL til mandag igjen, og gleder meg stort til det. Er spent på om vi får sett igjen om det virkelig er ei lita jente inni der :)

Lykke til videre jenter :)

Ja har termin 22 april :) Artig at vi er så mange :)

Jeg er overhodet ikke blitt lei :) Jeg elsker at magen min vokser og syntes det er så vanvittig deilig å kjenne liv. Tror nok jeg holder ut dette svangerskapet. Kan johende jeg blir lei mot slutten, men akkurat nå elsker jeg det bare :)

Selv har jeg termin 18 april, så litt før dere.

Var innom jordmor i dag og de kaller alle i 3-trinnsermester høygravid. Så hun sa til meg at nå var jeg teknisk sett høygravid.... Utrolig merkelig å høre, føler meg ikke høygravid nå, men det kommer vel...

Jeg har også termin 18 april!! Tiden flyr ja :D

Formen er veldig fin, men sliter med jobb motivasjonen :) Føler nesten at jeg ikke har tid til å være her, har lyst til å være alle andre steder som på Barnas hus, Princess for å kjøpe sengetøy, hjemme for å vaske dyner ol etter storebor osv. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...