Gå til innhold

Når pappa kjenner blir det sirkus, når jeg kjenner skjer det ingenting .. :)

Anbefalte innlegg

I går kjente jeg ikke stort til frøkna i magen, og tenkte bare at hun hadde snudd seg eller at hun rett og slett sov litt lengre enn vanlig. Når kjære kom hjem spiste vi middag og slengte oss ned foran tv'en for litt etterlengtet tid sammen. Han spurte om å få kjenne på magen, for han har prøvd flere ganger nå uten å kjenne noe som helst, og vips DER ble det liv ! Lillesnupp sparket og styret på der inne og endelig fikk pappa også kjenne.

Jeg har jo også gått å kjent masse i dag, og hintet litt om at nå vil jeg du skal sparke litt så jeg vet du har det bra der inne, men jeg fikk ingen respons. Det samme skjedde nok en gang når vi skulle legge oss, hun hadde vært helt stille, og så fort pappa kjente litt ble det sirkus i magen..

Lese jo tråden om at det blir stillere i magen akkurat som om babyen vet at det er pappa som kjenner.. Dette er jo helt motsatt. Gøy, men er jeg bare veldig overtroisk? Eller kjenner lille at det er pappa som tar kontakt?

Fortsetter under...

så koselig da;))

er litt overtroisk selv,så joda... selvfølgelig lille pappa jenta som svarer pappaen sin så fint<3 hun vet nok at dere to skal få masse kontakt uderveis og nå var det pappa som trengte det mest:;)

litt nysjerrig på hvor langt du er på vei.. er 2 gangs men kjenner ikke så veldig mye,litt bare,så tanken på at pappa skal få kjenne føles så lenge til...:)

og kan du se sparka også?

Hehe ja spørs om det er ei lita pappajente på vei ja :)

Jeg er 22+5, startet vel å kjenne liv rundt uke 20 sånn helt plutselig. Ser ingen spark enda, ettersom jeg hadde litt ekstra på magen før jeg ble gravid. Vet ikke hvor tidlig det er vanlig å se det utenpå jeg? :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...