Gå til innhold

Hva bedriver dere dagene med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det mye hjemmetid, mye pga været (kaldt,glatt). Har heller ikke bil på dagtid, så blir litt tungvint å dra på besøk. Også sover vi gjerne til kl.10, og da går dagen fort til storebror og pappan er hjemme. Kjenner at jeg blir veldig tiltaksløs pga været og litt lite søvn. Kjeder meg i grunn til tider. Blir nok bedre når våren kommer. Det er jo såå herlig å komme seg ut av huset! Er dere andre mye på farten? Frøkna her er forresten 2,5 mnd. Er med i barselgruppe, og har noen gode venner som også er i permisjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye hjemmetid her og! Vi sover lenge (lite om natta), og står ikke opp før tidligst ni - senest tolv. Jeg spiser mens jeg sjekker mail + leser litt her inne, og deretter går vi som oftest ut og triller. Prøver å få trent litt styrke mens baby sover i vogna etter turen (mye å trene opp etter graviditet og ks), eller jeg leser avisa - og så kommer de andre barna hjem fra skolen. Så koselig å få snakket mye med dem! Jeg savner ikke jobb i det hele tatt, men føler egentlig at jeg burde ha vært flinkere til å gjøre noe fornuftig; ryddet, vasket, lært meg et fremmedspråk, gått på babybio etc. Og når baby skriker mye, misunner jeg alle de som kan sove sammenhengende og gå på skiturer og spise all den krydrede maten de ønsker. Men: Dagene går fort og jeg er stort sett godt fornøyd. Baby er herlig nå og smiler og pludrer flere ganger om dagen. Gleder meg stort til våren og til enda mer kontakt med lillegutt! Han er forresten ti uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...